hoe blijven zitten??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kev

Re: hoe blijven zitten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 12:35

robjeHL93 schreef:
wat ga je rijden met haar?

alvast succes Lachen

Z2, mag niet anders is gewoon een KNHS wedstrijd. Het kan zijn dat ze het weer een beetje oppakt. Toen ik net Z1 ging starten ging het ook niet lekker, maar aan het einde had ik toch goede punten (rond 63%) dus ik kijk het nog eventjes aan. M'n zusje wil haar denk ik toch ook weer wat meer gaan starten na de selectie in jan, dus dan ruilen we weer en krijg ik m'n eigen paardje weer Haha!

Shoufshouf

Re: hoe blijven zitten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:56

T ene paard is het andere niet!! De ene zit heel lekker en de ander stukken minder. Ook vindt iedereen wat anders lekker rijden!! Ik denk dat het gewoon niet te veranderen valt en dat je er of mee moet leren leven of niet...en haar dan niet meer moet rijden! Je kunt ook genoeg andere dingen doen zonder te rijden!!

Ik heb zelf ook sinds een jaar goede rugproblemen, en dan merk je ook verschil met het ene of andere paard!! Ik had er op een gereden(buitenrit) en daar wilde ik het liefst na een kwartier alweer vanaf terwijl ik op een ander paard zo twee of drie uur rondhobbel!!!

Succes ermee!!!