Overgang terug naar draf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amigootje

Re: Overgang terug naar draf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 16:44

Wat een berichtjes zeg !!
Thanks !!

Zitten goede tips bij !!

nogmaals ons probleem, als we galopperen ( wat hij goed doet, sterkte voorwaartse, met krachtige sprong ) en ik neem hem terug om te gaan draven,gaat hij wel draven, maar veel te hard !!

Dit paard is voorwaarts zat, was blij dat hij zondag te sloom liep,jury zag idd terecht een paard wat geen impuls had,
en meer voorwaarts gereden moest worden, had ik dat gedaan,hadden ze vast geschreven dat ik mijn paard beter onder controle moest houden Knipoog

We rijden qua dressuur matig niveau op de echte basis-basis, We zijn dan ook idd bezig met rechtrichten. Ik heb goed les,
iemand met verstand van zaken, we gaan ook zeker vooruit, alles met kleine stapjes,en soms eentje terug. Geeft niet, alles op ze tijd Knipoog

Ik ben vind, dat als mijn basis-basis niet in orde is, dat ik geen travers ect. kan gaan rijden.

En nogmaals, rekening houden dat dit paard een DRAVER is, en dus iets meer moeite heeft met
dit soort zaken juist uit te voeren. Het is een harde werken,en hij doet het graag, leert graag en snel.

Maar alles op ze tijd !!