3 jarige A-Mi Caro Mexx @ work op nieuwe stal.. 1/2 Andalus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Honeys

Re: 3 jarige A-Mi Caro Mexx @ work op nieuwe stal.. 1/2 Andalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:45

Hoi

Vind t knap dat je er weer op bent gaan zitten ! Dikke pluim ! Heb ook een nare ervaring meegemaakt met een jong paard en heb zelf nooit meer t vertrouwen terug gekregen in dat paard.

Ik vind t een mooi plaatje jij en Mexx, met die wedstrijden komt t wel goed. En t ergste loperige gaat er ook wel uit in verloop van de tijd. Je moet zelf wel wat rechter gaan zitten met je rug en je handen recht op doen.

Succes !

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 13:10

Silence schreef:
Je zult niet de eerste zijn waarbij een op maat gemaakt zadel toch niet blijkt te passen.
Ik heb de foto´s nog eens goed bekeken en vind het bij meerdere foto´s toch echt opvallen.

Er ligt en gelpad onder, misschien dat ie daardoor wat hoger lijkt te liggen? Dat zie ik als ik naar het plaatje kijk...
en natuurlijk kunnen er bij het op maat maken fouten gemaakt worden, het paard veranderd ook steeds weer hé.. 3 maanden geleden was Mexx nog een ielig baby-paard.
Ik zal er eens naar laten kijken, de zadelmaker komt toch binnenkort voor het paard van mijn zus. Lachen

@Honeys: het vertrouwen was er ook niet in 1x hoor.. Knipoog Ik zit er pas sinds 2 weken écht fijn op.. ik voel haar nu pas fijn aan.. een paar weken geleden vroeg ik me nog ernstig af of dit wel het juiste paard voor mij was (ze is natuurlijk iets aan de kleine kant, en zo loperig, en toen nog erg rillerig maar dat wordt al veel minder).
Ik kreeg zelfs pb's via bokt, terwijl ze (nog) niet écht te koop stond, en daardoor ben ik goed gaan nadenken; en nu zie ik wat een mooi, leuk, goed beestje het is, waar ik echt nog een hoop mee kan!

xbearx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:55

het was niet echt als commentaar bedoeld hoor maar ik heb het andersom geleerd Bloos ( ik rijd nog niet zo lang en rijd ook geen z)

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:09

xbearx schreef:
het was niet echt als commentaar bedoeld hoor maar ik heb het andersom geleerd Bloos ( ik rijd nog niet zo lang en rijd ook geen z)

Ik snap je punt, en hoop ook dat je begrijpt wat ik bedoel.. Bloos
En Z rijden is toch iets heel anders dan met een jong rillerig paard omgaan! Haha!

xbearx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:17

Mexxuna schreef:
xbearx schreef:

Ik snap je punt, en hoop ook dat je begrijpt wat ik bedoel.. Bloos
En Z rijden is toch iets heel anders dan met een jong rillerig paard omgaan! Haha!

idd