Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Ik zal het nog even nader uitleggen, ga je bij dit "slag volk" stapje voor stapje te werk, dan krijgen ze tijd om van alles uit te vreten. Doorpakken is dus echt bitter noodzaak.
Harlekijntje schreef:superwoman: sommige 'gevallen' moet je eerst persoonlijk meegemaakt hebben, voordat je er een mening over kan geven.
Harlekijntje schreef:Tja, zo kan je het ook zien. Ik denk juist dat er tegenwoordig een hoop minder kapale ruiters zijn die bij een rijtechnisch probleem (van de ruiter) te gauw gaan zoeken naar een medisch probleem (bij het paard).
suleilitha schreef:Dacht ik al Superwoman maar onderschat deze schatjes maar niet.... er zitten heus wel wat makkere dieren tussen maar het gros is gewoon niet te vergelijken met een rijpaardtype.
En staken is bij tuigers eerder schering en inslag dan een uitzondering. Net als meppen, bijten en zaken zoals een stal of trailer half in elkaar stampen

Citaat:"Ik doe het niet, doe het zelf maar en blijf vooral een heeeeeeeeeeeeeel eind uit mijn buurt".

)