Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VValar schreef:Zo wat een stoer dier. Foto's geven ook een heel fijn beeld, gefeliciteerd met de dikke punten. Is hij gefokt bij van Norrel toevallig? Vind hem leuk
Anne_GTI schreef:Stoer dier! Net iets meer lengte in de hals zou mooi zijn maar ik doe het je niet na.
Lijkt me ook wel een fijne bak om in te rijden. Net als VValar ben ik ook benieuwd naar de fokker.

smeetjoew schreef:Gefeliciteerd met je punten zeg! Dat schiet lekker op zo.
Het plaatje ziet er ook erg netjes uit. Veel succes nog met 'm!
Ik ben wel benieuwd waar jij m hebt gekocht
Echt aan Ashley-type, hij lijkt op Marill
Springt super bergop zeg, aan de foto's te zien lijkt hij een hele goede galop te hebben. Ik ben echt heel benieuwd naar hoe hij in het echt is!!
smeetjoew schreef:Gefeliciteerd met je punten zeg! Dat schiet lekker op zo.
Het plaatje ziet er ook erg netjes uit. Veel succes nog met 'm!
Ik ben wel benieuwd waar jij m hebt gekocht
Rijtechnisch kan ik niet veel nuttig commentaar geven, maar je superhoge punten zeggen genoeg ljikt me! Gefeliciteerd, en succes verder met m! 
dan moet je ook weer eens foto's van marill maken, die is ook echt super veranderd
marillion schreef:Heeeeeel erg bedankt iedereen!!
En annemarie je moet zeker je camera mee nemendan moet je ook weer eens foto's van marill maken, die is ook echt super veranderd
Heb zin om weer te komen joh.
haha! Maareh leuk dier om te zien. 't Ziet er goed uit! Wel denken aan je houding. Maakt het net even af.
Ik doe je dit niet na. 

:D
. Succes verder!! Beaux schreef:Gaaf paard heb je! En super zeg in 5 wedstrijden naar de Z2!
Al het commentaar is al gegeven dus ik heb eigenlijk niks te melden. Dus ik hoop dat je dit leest voordat het volgens de regels weer verwijderd wordt!. Succes verder!!
? Miss_Blimm schreef:Umberto Tan, moet ik aan denkenhaha! Maareh leuk dier om te zien. 't Ziet er goed uit! Wel denken aan je houding. Maakt het net even af.
umberto tan
dat zeggen ze nou allemaal
super de maks cool beest, heeft ie toevallig geen zus of zo lopen
. Hoe val je der toch op op zo beesten? Doe zo verder je best en dan zie je wel waar je strand.
En wat is het succes verhaal op zoveel winst te rijden op 1 dag
mag mij ook wel eens overkomen als terug wedstrijd ga starten.