Ziet er super uit! Jullie komen er wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het is echt heel leuk om zoveel positieve reacties te krijgen
ik probeer echt op mijn hakken te letten maar zodra ik even ergens anders mee bezig ben dan vergeet ik het al weer
heel vervelend
ik ga het even bespreken
bedankt voor de reactie!
als ik ze nog langer doe heb ik juist de indruk dat ik mijnhakken nog meer optrek omdat ze nog niet voldoende op mijn kuit reageert. Ik wil haar eerst goed voor m'n kuit hebben voordat ik mijn beugels langer doe. Nu kan ik haar nog af en toe het nodige 'schopje' geven als dat nodig is, dat doe ik liever dan haar elke keer een tik met de zweep te geven..
ik heb foto's van een half jaar geleden waar ik een soort gespiegelde C was
mijn schouders hingen toen heel erg naar voren en ik zat echt ontzettend in een gedoken. Nu heb ik af en toe de neiging om in te zakken maar over het algemeen gaat dat heel erg goed
maar ja...soms sluipt het erin
Het hoofdstel zelf is de Pagony Special en de frontriem heb ik zelf gemaakt (hoe is het geheim van de kunstenaar
)
ik wist van mezelf al wel dat ik de neiging heb om m'n handen plat te houden, maar nu zie ik ook dat ik ze niet netjes rechtop hou
ik ga er aan werken
Mooi.. dan kun je daar aan werken. 
MariekeS_ schreef:@ janouk: het was me zelf nog niet opgevallen, maar nu je met er op wijst zie ik het ook welik ga het even bespreken
bedankt voor de reactie!
beaamotes schreef:MariekeS_ schreef:@ janouk: het was me zelf nog niet opgevallen, maar nu je met er op wijst zie ik het ook welik ga het even bespreken
bedankt voor de reactie!
Hallo Marieke, leuke topic. Je hebt een foutje in de leeftijd van Jessika.
Jessika is namelijk 8 jaar. En nog even over het bit,deze past perfect. Heb het zelfs nog even met de dierenarts over gehad. Groetjes Bea
(en ik kan het weten!
)
ik wist het niet meer precies..heb zitten twijfelen en tellen maar kon me echt niet meer herinneren wat er nou in haar paspoort stond

)