Anneloes @ work in het zomerzonnetje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jasia

Re: Anneloes @ work in het zomerzonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 19:27

Dankjewel MarlinH.. We zijn daar inderdaad mee bezig.. Maar ze vindt het gewoon heel moeilijk, ook om die laatste knik dan zeg maar te maken.. Verder wil ik niet te veel met m'n handen doen en moet ze natuurlijk zelf gewoon zakken Lachen
Ze heeft nu het "lang en laag" lopen al wel door en vandaar uit wil ik wat "omhoog" gaan werken.. Maar dat hoeft niet per sé, als ze haar rug maar lekker los laat ben ik al tevreden Lachen

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:29

Ik ben het ook eerlijkgezegd niet eens met ronder vragen. Ik vind dat die pony nu prima loopt, ze gebruikt alles wat ze zou moeten gebruiken en geforceerd ronder laten lopen doet daar alleen maar afbraak aan.. Ze gaat denk ik vanzelf ronder lopen als ze daaraan toe is Lachen maar ik vind het geen must.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:30

Ja heel goed, dat is ook het belangrijkste he, die ontspanning, en wat je zelf al zegt, het komt vanzelf wel.. Lachen

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 19:32

Hey Merel kom jij ook weer eens voorbijvliegen haha Haha!
We zijn nu vooral bezig met ontspanning, dat ze haar rug los laat, op haar eigen benen loopt en recht loopt.. Verder zijn we nu wat meer begonnen met ontspannen én voorwaarts lopen.. Dat gaat steeds beter, ze neemt haar achterhand steeds meer mee.. En van daaruit loopt ze ook steeds meer kleine stukjes "rond" Lachen
Maar ik vind het ook geen must, zolang ze maar ontspant Lachen

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:32

Jeetje jas,
wat heb je der toch weer aan het lopen(ook als is het een mindere dag)
En wat een verbetering met de eerste les, echt super om te zien!

nog even rijtechnisch commentaar: Let wel op je hakken, heel moeilijk maar probeer het toch. Maar goed dat geef je zelf al aan(net als naar dat lekkere ding onder je kijken)

Ga zo door en dat gaat zker wel goed komen!
Nu nog in het bos Nagelbijten / Gniffelen

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 19:34

Dankje Karlijn! Haha!
Ja ben zo trots op m'n toch al wel iets langere manen.. Daar kijk ik gewoon naar weet je Schijnheilig

In het bos gaat ook wel goedkomen, hoop ik.. Maar ja ze heeft jouw super te gekke Bo toch, daar leert ze het wel van! (als Bo stilstaat laat ik An haar ogen dicht doen Vork )

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:39

haha die langere manen komt wel goed, maar ik hou die andere haflingers in de gaten met hun geweldige manen! Ik zag je wel kijken... Vork

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:45

Jasiaaaaa Lovers
Ik hou van Anneloes Lovers !! Ik vind het echt super hoe je het met haar doet hoor! Die verbeteringen die jullie hebben keer op keer. Van je houding weet je het zelf Ja. En ik weet hoe ze kan lopen, want dat heb ik zelf mogen ervaren. Ik weet zeker als je gewoon rustig aan blijft doen, dat alles goed komt.
Ga zo door meid Kusje Lovers

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 22:14

Haha ja ja ik houd me in hoor Karlijn ROFL .. Maar Anne had vandaag toch weer een volle bos.. En WIT Schijnheilig Grapje Tong uitsteken

Amandaaa Lovers
Haha ik ook Haha! Dankje dankje Lovers Hihi kom maar snel weer een x langs hoor! Lachen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 07:52

Leuk paardje is ze. Lachen
Tipje is misschien je hakken uitdrukken.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:30

Hey jas!

Jullie zijn netjes vooruit gegaan! Anneloes ziet dr super uit! Mooi glanzend en lekker op gewicht!

Zit je wel helemaal goed in dat zadel? Het lijkt of je erg ver voorin zit!! Het lijkt op de foto of ze wat vasthoud, maar met je lessen komt dat vast goed!

Kus!

lucky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:39

Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan al het al gegeven commentaar en je noemt zelf ook al veel dingen op. Dus ik denk dat het gewoon veel kilometers maken is en lessen dan komt het vanzelf wel goed. En wou nog ff zeggen dat ik het heel erg leuk vind om eens een paardje te zien die dezelfde naam heeft als mij!
Dikke knuffel voor anneloes van anneloes Koe HAHA. Go jij! Go jij!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:41

Komt dat halster van de Welkoop vandaan? Clown
Hij lijkt sprekend op de mijne.
Eigen comment geef je al

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 18:59

Dankje Renee! Ja ik ben druk bezig met het letten op mijn hakken *LOL*

Hey Mies! Dankjewel Lachen
Ik zit wel goed in het zadel, maar ik zit zelf te ver naar voren.. Dit gaat steeds beter gelukkig Lachen

Dankjewel Anneloes, haha! Leuk, kom vaak naamgenoetjes tegen van mijn paard, maar heb nog nooit een ander paarden Anneloesje gezien.. Zou die ook bestaan? Tong uitsteken
Kilometers maken doen we wel haha.. Haha! Arme an Ach gut Nee hoor ze vindt het heel leuk Lachen

Haha betrapt ROFL
Ja ik heb mijn halster bij de BoerenBond gekocht.. Vond de kleur leuk, hij is heel stevig en staat leuk (vind ik )..
Ze heeft nooit een halster om, alleen met het poetsen.. Dus ik hoefde geen superdeluxe.. Gewoon een leuk kleurtje Haha!