Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zaterdag en zondag rijd ik meestal met vriendinnnen. Springen en Dressuur wissel ik af, het ligt er maar net aan of ik er zin aan heb

)
Als het lekker weer is, [dus niet regenen/sneeuwen/donker] dan ga ik gewoon naarbuiten.
] maar dat was maar een kwartiertje, daarna weer lekker op stal. Soms rij ik ook nog op zondag, dan ga ik meestal naar buiten samen met mn vriendin. 

OohafoO schreef:Hallo,
Hoevaak in de week rijden jullie en wat doen jullie dan?
Mijn haf vind dressuur een half uurtje leuk maar daarna verliest hij snel zijn concentratie. Springen vind hij helemaal geweldig.
Eigelijk rijd ik maar 3 keer in de week en verder word hij lekker:..Losgegooit, Grondwerk, gelongeerd, vrijspringen en dat soort dingen. Sommige mensen die ik dit vertel vinden dat ik heel weinig rijd.
Daarom vroeg ik me af hoe vaak jullie rijden? Vinden jullie dat ik weinig rijd?
Van de 3 keer dat ik rijd spring ik zowieso 1 keer en de overige twee keer is dressuur.
Stel dat ik het aantal rijden in de week ga opbouwen hoevaak zou ik dan kunnen springen met hem zonder te veel van hem te vragen. (Alles word dan rustig opgebouwd) Maar hoevaak springen in de week is geschikt?
Groetjes
MCGlinster schreef:Ach, als je moet luisteren naar alles wat anderen vinden... Niets van aantrekken, want zolang het goed gaat en je geen haast hebt.