Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
En dat is niet voor niks. Het is iets wat je snel fout doet, en het vraagt een hoop kunde en gedult. 
vur schreef:Mooi streven om dat te willen, maar de werkelijkheid is weerbarstiger. Als jij je pony echt goed wilt scholen, is echt een hele goede instructeur nodig. Als het dan zover mocht komen dat je aan de moeilijke oefeningen toekomt, dan is dat een logisch gevolg van alle voorgaande trainingen. Je pony zal zich goed in stapjes moeten ontwikkelen, wil je een fatsoenlijke piaf kunnen rijden.
xxjillxx schreef:fantasyland!
ze is in sprookjesland en daar kunnen we het beste over ophouden.
zoals andere ook al hebben gezegt is dat jij het niet kan! en je pony moet in goede conditie etc achterhand enzo zijn.
denk maar even goed na!
want volgens mij heb je dat nog niet gedaan, praat met de eigenaar! want dit werkt zo niet straks verpest je je verzorgpony
Dat is al best moeilijk voor een onervaren pony hoor! Die piaffe, daar komt 99,9% van de ruiters nooit aan toe, dat hoeft ook helemaal niet.
Sielx3 schreef:& nog vergeten : ik kan hier les nemen maar daar leren ze zulke dingen niet.
Elma_ schreef:Ik zie net in een ander topic dat je pas 4 dagen terug voor het eerst op hem gereden hebt?
Waarom reageer je hier eigenlijk niet meer??

Equidea schreef:nou, gewoon vragen, wil je alstjeblieft piafferen, dan doet je paard het vanzelf, wanneer je paard het niet doet, ben je een slechte ruiter en ben je er nog niet aan toe.