Ben ik de enige...ik denk het eigenlijk niet!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stoplicht

Re: Ben ik de enige...ik denk het eigenlijk niet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:23

Zeker herkenbaar Ja

Maar dat is het punt met een forum. Iedereen heeft een eigen mening, maar ook iedereen gaat daar weer anders mee om. De één probeert iedereen te overtuigen van zijn/haar gelijk, de ander blijft meer op de achtergrond en denkt 'het zal wel'. Ik vind het totaal geen probleem als iemand commentaar geeft, maar wel als het iemand is die er totaal geen verstand van heeft. Of die zijn/haar mening probeert op te dringen. Waar ik me ook aan kan ergeren, zijn idd die botte reacties. Hallo? Je wou toch tips? Gebruik ze dan ook ipv iedereen af te zeiken!

Maar goed, dat is mijn mening, dus ik word heus niet boos als je het niet met mij eens bent hoor Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:31

ach bij sommige mensen krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht kan varieren van een schaterlach, tot een meewarrig hoofdschuddend lachje Lachen

Ik vind het allemaal prima Lachen

En ik, ........ ach mensen hier op bokt lopen met me weg, of haten me er zit weinig tussenin Lachen

en ook dat vind ik niet erg Lachen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:33

Het valt mij op hoeveel top ruiters er hier zijn op bokt!!!
Dr zijn amper mensen die durfen toe te geven dat ze er eigelijk niks van bakken...
Ook vertellen ze :kijk ik knal zo door de b/l/m of wat dan ook heen ...wat ze er dan niet bij vertellen is dat hun paard al eerder gestart is geweest op dat niveau..
En oja het ligt ook altijd aan het paard en nooit aan de ruiter, darabij vind ik dat er hier echt mensen zijn die hun mening opleggen..zo is het en niet anders...en het eeuwige hokjes plaatsen..
ook lees ik vaak antwoorden van mensen die dan tips geven en dan kijk je in hun profiel haha is het een kind van 12/13 hahahaha.....en het advies hebben ze gewoon gepikt van iemand anders zn topic..

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:42

Nja ,
Ik ken het ..
Ik denk soms als ik een topic open van ja , nu zal ik hier eens een tip plaatsen ,
En dan begin ik het topic door te lezen en dan zie ik zoveel veel zinnigere dingen dat ik denk van okee, mijn tip was wel erg dom , Of wel net andersom , zoveel onnuttige dingen dat ik mij de moeite al niet meer neem om in zo n topic nog iets te plaatsen ,
maar ik vind , als je niet weet waarover je praat , zwijg dan ,
is niet fijn als je dat moet toegeven ( weet ik uit ervaring xD ) Maar dan kan je tenminste dingen leren!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:57

lique schreef:
ook lees ik vaak antwoorden van mensen die dan tips geven en dan kijk je in hun profiel haha is het een kind van 12/13 hahahaha.....en het advies hebben ze gewoon gepikt van iemand anders zn topic..

Dat bedoelde ik oa ook toen ik zei, veel bla bla.... Knipoog

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:03

Goh het is net het echte leven Knipoog, bij sommige mensen gaan je haren al als vanzelf rechtop staan en bij anderen voel je je helemaal op je plaats.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:06

Mijn vriend zegt altijd dat ze Bokt moeten gebruiken als model van een minimaatschappij *LOL*

BiancaSLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:21

haha.. ik zag het onderwerp en dacht 'waar gaat dit nou weer over'.. helemaal nergens over dus Lachen
Dit forum is net zoals je rond gaat kijken op welke manege/stalling dan ook. iedereen heeft ergens een ander idee over en is er zo van overtuigd dat hetgeen dat zij doen de enige manier is.

maargoed, das toch weer het mooie van zo'n site. verschillende meningen en gedachten.. en ja net zoals het jullie kan irriteren wat voor berichten sommige plaatsen, zo irriteert het mij ook wel eens hoe andere met paarden omgaan.. zo heb je altyd wat Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 18:57

Het gaat natuurlijk ook helemaal nergens over. Je kent de mensen( meestal) niet persoonlijk, maar ik vind het toch wel leuk dat er meer mensen zijn die zo'n beetje de zelfde denkwijze hebben, w.b.t de paarden dan.
Ik mis b.v RK nog steeds! Zo jammer dat die niet meer op bokt zit ( mag) Altijd lekkere discusie's en gewoon eerlijk. Met KiWiKo zit ik eigenlijk ook altijd op een lijn. En suleilitha, Cassedy, Urielle om nog een paar namen te noemen.Waar mijn haren van overeind gaan staan schrijf ik maar niet op...krijg ik weer PM etjes die niet zo leuk zijn.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:59

Zo heb ik dat idd ook, voor al crossmonster en KiWiKo, die zie ik overal!
En dan nog een bokker die zo'n 5 keer in de week een topic opent. Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:00

ik mis Rk ook vreselijk.......... so heerlijk down to earth............. wat een mens!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:00

Ook ik mis het lekkere nuchtere commentaar van RK en heb eerlijk gezegd heel sterk het gevoel, dat er met de permaban van RK nogal wat dingen over het hoofd zijn gezien. Al weet ik het fijne er niet van maar wat ik er van heb kunnen lezen, zijn er beschuldigingen geuit aan het adres van RK die totaal niet bij haar passen, imo.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:02

suleilitha schreef:
Ook ik mis het lekkere nuchtere commentaar van RK en heb eerlijk gezegd heel sterk het gevoel, dat er met de permaban van RK nogal wat dingen over het hoofd zijn gezien. Al weet ik het fijne er niet van maar wat ik er van heb kunnen lezen, zijn er beschuldigingen geuit aan het adres van RK die totaal niet bij haar passen, imo.

Dat denk ik ook... Iemand die ik redelijk goed ken is een goede vriendin van RK, RK zegt zelf niks gedaan te hebben... En aan de ene kant geloof ik dat. Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:22

ik mis RK ook Ach gut "ons" hele topic is namelijk doodgeslagen sinds ze er niet meer is Bloos (het paarden aan huis topic)

met kiwiko en urielle zit ik echt bijna altijd op 1 lijn. gewoon dat lekkere nuchtere Haha! vaak staan hun al in een topic en heb ik niks meer toe te voegen. sommige kunnen hier ook heel goed dingen verwoorden Pling

lique schreef:
Het valt mij op hoeveel top ruiters er hier zijn op bokt!!!

en de 12 jarige meisjes met hun zwarte AV hengsten dan? Vork

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:02

aerdenhout1 schreef:
Het gaat natuurlijk ook helemaal nergens over. Je kent de mensen( meestal) niet persoonlijk, maar ik vind het toch wel leuk dat er meer mensen zijn die zo'n beetje de zelfde denkwijze hebben, w.b.t de paarden dan.
Ik mis b.v RK nog steeds! Zo jammer dat die niet meer op bokt zit ( mag) Altijd lekkere discusie's en gewoon eerlijk. Met KiWiKo zit ik eigenlijk ook altijd op een lijn. En suleilitha, Cassedy, Urielle om nog een paar namen te noemen.Waar mijn haren van overeind gaan staan schrijf ik maar niet op...krijg ik weer PM etjes die niet zo leuk zijn.

jij noemt de namen waarvan ik het commentaar ook erg graag mag lezen.... 1 die er in mijn ogen ook bij hoort is uums...die kan geweldig schrijven.

Uitgaande van de namen die jij hier noemt kan ik wel raden(denk ik) van wie jou haren(en die van mij) overeind gaan staan!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 21:16

uums komt mij niet bekend voor...ga ik eens op letten!
En ik denk dat je heel goed hebt geraden van wie mijn haren soms overeind gaan staan...en met mij heel veel denk ik.
Geef je nu even een PM met de naam...bven benieuwd of we dezelfde bedoelen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:24

Wat ik mij heel vaak afvraag is hoe prominente bokkers toch de tijd zien te vinden om werkelijk waar in bijna elk topic tevoorschijn te komen!

Ik open veel topics, schrijf zelf niet zoveel, maar welk topic ik ook open in welke categorie, er zijn er een aantal die overal aanwezig kunnen zijn!

Hoe doen jullie dat? (en dit is niet sarcastisch bedoelt hoor, ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig!! weet nl. zelf nooit waar en hoe ik alles moet bijhouden van Bokt. Gaat veel langs me heen, terwijl ik er toch echt elke dag minstens 2 uur op zit!)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 21:30

HI HI...vooral steeds weer naar de actieve onderwerpen gaan en kijken of er een titel is die je aanspreekt.
Als je denkt dat je er iets zinnigs over kan zeggen reageren, maar ook onderwerpen die je na staan, of waar je iets van wil leren aanklikken.
Zo doe ik het tenminste.
Kijk ook altijd tussendoor even op mijn eigen berichten of ik terug moet reageren, zoals in dit topic o.a.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:33

aerdenhout1 schreef:
uums komt mij niet bekend voor...ga ik eens op letten!
En ik denk dat je heel goed hebt geraden van wie mijn haren soms overeind gaan staan...en met mij heel veel denk ik.
Geef je nu even een PM met de naam...bven benieuwd of we dezelfde bedoelen.

Ben heul benieuwd!!

Dit is het profiel van uums! Is nu groen!

http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9024

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:54

Hmmm, ik kijk vooral in bepaalde onderwerpen en kijk bij de actieve onderwerpen. Er zijn diverse topicgedeeltes waar ik echt nooit kom. Haha!
Verder ben ik razendsnel en zit ik thuis vaak tig dingen tegelijk te doen. Ik kan zo ongeveer tegelijkertijd bokken, huishoudelijke klusjes doen, op mijn kind letten en de admi doen. Bloos Haha!

Overigens zijn er op bokt niet zo heel veel mensen waar ik mijn paard aan zou toevertrouwen. Ze zijn er wel, maar zeker niet in de meerderheid. Knipoog
Maar ik ben dan ook superkritisch, vrees ik. Bloos
En gelukkig kan ik het gewoon allemaal zelf doen en hoef ik me daarover niet druk te maken. En zowel, dan bel ik wel de mensen die ik wel vertrouw, dan is het zo geregeld.

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:25

@ Aerdenhout: ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt! (ik deel jouw 'afgrijzen' Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:38

Ai, daar gaan we weer.....

Eens met KiWiKo, met TS, met Suleilitha, met RK (die mis ik nog steeds erg) met Urielle, met Lielle kan ik erg goed praten, en met Mindfields ook Ja

En sommigen gaan mij de haren van in de nek overeind staan idd Ja (en dat zijn niet eens A & A) Het zijn anderen. Maar ik noem geen namen Lachen

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:54

Tsja, ik probeer de instelling te houden van: 'Het is aan de lezers de keuze of ze iets met deze tips willen doen'. Ik ben het niet overal mee eens en durf best mijn mening (onderbouwd!) te verkondigen, maar ik probeer het niet op te dringen. Hoewel ik op sommige dingen best fel kan zijn, is het nooit de intentie om persoonlijk te worden. Bovenal denk ik dat het belangrijk is om elke topic met een frisse blik te bekijken, ondanks dat er misschien we dezelfde 'spelers' zijn als in die ene topic waar je lijnrecht tegenover elkaar stond, of het juist roerend met elkaar eens was.

Klinkt wel erg braaf zo... Het lukt ook niet altijd. Het hangt van het humeur af denk ik zo :p

Ik heb vaak wel topics waarop ik wil reageren, maar dan moet ik weer ergens heen en heb ik geen tijd om mijn volwaardige antwoord helemaal op te typen. Daar baal ik soms wel eens van.

Ik vind discussies voeren echt hardstikke leuk, ik ben er dan ook van overtuigd dat ik op veel vlakken maar over beperkte informatie beschik. Van andere meningen kun je ook leren, en hoewel je het vaak niet met alles eens bent, kun je later natuurlijk alsnog van mening veranderen.

Het leuke van paarden is dat iedereen een eigen mening en manier heeft, en wil je echt weten wat dan het meest efficient is (voor wat voor probleem dan ook) je weet het niet tot je het allemaal uit probeert.

Volgens mij dwaal ik af... anyways, in conclusie: geen mensen die ik haat, geen mensen die van wie ik 100% iets aanneem, maar wél veel mensen die vaak een waardevolle bijdrage hebben, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:06

Ik lees altijd eerst de reactie voordat ik kijk naar van wie die komt. Ik kan dus niet echt zeggen met wie ik het altijd eens ben of van wie de haren bij mij overeind gaan staan. Maar soms zit er een bokkers tussen die bij mij het vuurtje altijd weten aan te wakkeren. Deze hebben ik dan ook in mijn foei list zitten, dan ben ik me er iig van bewust van wie de reactie is die ik lees en kan ik me erop voorbereiden.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:06

Ja je bent dus inderdaad niet de enige Tong uitsteken
Ik vind het soms ook moeilijk om dingen die in mijn ogen helemaal fout zijn niet zo ongenuanceerd te verklaren (A)
Daarom zeg ik soms maar niks en soms doe ik er een leuke tip bij ofzo... Maar sommige zien het nut van een tip
niet in en hakken gewoon de boel compleet af... Dat moet je natuurlijk zelf weten he...Je eigen stijl is je eigen stijl
zeggen ze hier altijd maar haha!
gewoon lekker overheen lezen!