Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nienkeee_ schreef:Haha ja mijn benen klepperen inderdaad
Onder het zadel valt het gelukkig wel mee, en ik raak Sun er niet echt mee, kan natuurlijk altijd wel gebeuren maar niet zodanig dat ik hem er echt mee zit te 'schoppen' (niet dat je dat zei hoor). Ik steek ze een beetje af en af en toe als het te hard hobbelt wil ik nog wel eens te hard knijpen

Suuskipje schreef:Nienkeee_ schreef:Heb je helemaal gelijk in, hiervoor heb ik 3 privelessen gehad op deze manier, we waren ook nog niet zover dat we ook daadwerkelijk aan verzameling of bij elkaar rijden kwamen. Daarnaast is Sunshine een manegepony, en die zijn (meestal) wat stugger om echt bij elkaar of nageeflijk te rijden (is mijn ervaring).
Het ging hier ook om dat je een paard kunt rijden op zit/houding, en niet door bijv. met de teugels te 'sturen'. Dat doen veel manegeruiters, dit was een demonstratie voor de open dag van het FNRS.
Dat is dus bullshit, zijn genoeg manegepaarden en pony's die heerlijk bij elkaar te rijden zijnverder vind ik het beeld erg ontspannen maar ga wel emt de eerste reactie mee.. ik heb paardne bitloos zien rijden en wel gewoon nageeflijk en echt verzameld.

Dusja met andere woorden; ja je hebt (in mijn ogen) gelijk