Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yv0nnuh schreef:Ik vraag af en toe iemand om mij te helpen die alleen op mijn houding let dus dan gaat het voornamelijk zo : hakken naar benden, tenen naar binnen, handen omhoog, rug recht. En dat een uur lang, maar op een gegeven moment werkt dit wel!

en de houding van het paard waar ik dan op ga

en anders in de ramen of mijn isntructrice

hiltsjuh schreef:yv0nnuh schreef:Ik vraag af en toe iemand om mij te helpen die alleen op mijn houding let dus dan gaat het voornamelijk zo : hakken naar benden, tenen naar binnen, handen omhoog, rug recht. En dat een uur lang, maar op een gegeven moment werkt dit wel!
goedzo yvonne
ik ga woensdag ook even super goed letten op houding..en de houding van het paard waar ik dan op ga
Olly_Jada schreef:Ik geef mezelf 'les' om het zo maar te zeggen. Ik let er op hoe ik zit, zit ik niet goed, dan zeg ik dat hardop en blijf ik mezelf er telkens op corrigeren, helpt wel goed moet ik zeggen, alleen het klinkt nogal grappig.
Vooral als er meerdere mensen met je samen rijden en jij ineens zegt ''rechtop zitten, voor je kijken, hakken uitdrukken enz''
(niet persoonlijk hoor, maar ik zie het zovaak) poes schreef:Sja, ofwel heb jij dan al een goede zit, ofwdel ben jij dan zo'n ruiter die toch de hakken optrekt imo(niet persoonlijk hoor, maar ik zie het zovaak)