Tha_Niekje schreef:De achterste vrouw op de derde foto is iig niet blind, anders zou ze haar hand niet boven haar ogen houden tegen de zon, lijkt mij
zij is een trainer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jamylover schreef:Dit vind ik walgelijk! Wie trekt er een paard nou SCHOENEN aan en laat hem bij je in bed slapenKomop zeg, allemaal lopen ze te zeiken dat je dieren in hun waarde moet laten maar dit
stef schreef:verdiept niemand zich nou in de achterliggende gedachte??
Die beestjes gaan mee naar vliegvelden, winkels etc.. De "schoentjes" zijn ervoor zodat ze niet uitglijden.
Ik geloof niet dat deze beestjes het slecht hebben hoor, en net als met blindegeleide honden zal er vast wel een stenge zelectie zijn

Feetje schreef:Deze heeft al heel erg vaak erop gestaan! En dat met die bonsaikittens is ranzig en bovendien superzielig! En als het niet waar is hoezo hebben ze dan foto's van zo'n diertje in zo'n fles?
) ook niet

[/edit]
Quinzy"]
Volgens mij is hier nog niet zo lang gelden een topic over geweest. Kan hem alleen even niet vinden wie wel??
[/quote]
Lezen is ook een kunst...
[quote="Lindy schreef:Ze kunnen heel wat met computers,hoor!
Zo'n foto hebben ze zo veranderd dat het echt lijkt.
Hier is idd laatst nog een topic over geweest:
[VMR] "blindegeleidepony's"
Lindy schreef:Maar wat voor voordelen heeft een pony dan,vergeleken bij een hond?
stef"]
[quote="Quinzy"]Volgens mij is hier nog niet zo lang gelden een topic over geweest. Kan hem alleen even niet vinden wie wel??
[/quote]
Lezen is ook een kunst...
[quote="Lindy schreef:Ze kunnen heel wat met computers,hoor!
Zo'n foto hebben ze zo veranderd dat het echt lijkt.
Hier is idd laatst nog een topic over geweest:
[VMR] "blindegeleidepony's"

Avanti schreef:Ben je gekDit is niet echt hoor, bij de 1e foto heeft ze de pony is huis nou wie neemt nou een pony in huis
![]()
Bij de 2e foto met de lift in denk niet dat een pony met de lift gaat veels te gevaarlijk...
En die laatste is nog gewoon een veulen.
Verder hebben ze simpel weg niet de hersens om zulk moeilijk en ingewikkeld werk te doen, zie je een paard de stoep al zoeken als je zegt zoek stoep die zien ze waarschijnlijk niet eens dit is echt grote onzin hoor.
Ze missen trouwens ook het zicht.
toch echt echt www.guidehorse.com Kais"]
[quote="Cantaor schreef:En dan moet je voor de gein even kijken op die internet pagina van die BONZAIKITTENS, echt super super zielig...
Hier kan ik nou echt kwaad om worden (als het echt waar is)
Avanti schreef:Ben je gekDit is niet echt hoor, bij de 1e foto heeft ze de pony is huis nou wie neemt nou een pony in huis
![]()
Bij de 2e foto met de lift in denk niet dat een pony met de lift gaat veels te gevaarlijk...
En die laatste is nog gewoon een veulen.
Verder hebben ze simpel weg niet de hersens om zulk moeilijk en ingewikkeld werk te doen, zie je een paard de stoep al zoeken als je zegt zoek stoep die zien ze waarschijnlijk niet eens dit is echt grote onzin hoor.
Ze missen trouwens ook het zicht.
... klinkt te gek, maar t'is echt waar!!!! Haar dochter is al even bij de hand! Als je niet oplet komt ze zo het huis in lopen ... langsachter binnen, en langs de voordeur terug buiten ... k'heb geen maffe paarden hoor!!!
Gelukkig is m'n tinker iets discreter, hij blijft op een afstandje (nu nog).