Hanne en Lunaa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Hanne en Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:35

Dan is er denk ik maar 1 oplossing en dat is andere instructie zoeken. IK denk dat jou gevoel in dit geval beter is dan wat je instructrice ziet. Als zij er verder niet op inspeelt, dan kom je natuurlijk geen stap verder.
Rijd ze wel eens zelf op je paard??? Dat wil soms heel verhelderend werken als je voelt hoe een paard loopt onder je i.p.v het zien aan de kant.

Tryggurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:11

Ziet er netjes uit alleen bij foto 5 mag de neus er iets meer naar de borst hij loopt daar een klein beetje uit elkaar maar dat valt bijna niet op te merken.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:45

Je houd je handen iets te hoog, en soms zijn je teugels ook een beetje te lang, voor de rest ziet het er netjes uit!

Martii_L_P_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 16:44

hallo!
probeer je handen net iets lager te houden , maar ook weer niet helemaal tegen het zadel aan gedrukt.
voor de rest netjes!!
x martine , lover van pepper (pony van Yffiejj) en die van mij
lotus (L)

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:30

@ Aerdenhout1 : Ze heeft er een aantal x op gereden , Maar ik heb al niet graag dat ze erop rijdt om zoveel redenen , en ze rijdt haar paarden straffer dan dat ik dat wil met mijn paard, dus als zij ze licht genoeg vind vind ik het nog steeds niet ,
Het is een tijd goed gegaan , maar voor de moment heb ik het gevoel dat ik een aan een getrokken paard heb , wanneer zij zegt dat het goed is , en dan heb k liever een ontspannen paard met de neus naar voor ..

Edit ; Het is een moeilijke situatie, zoals je denk ik wel door hebt xP

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 09:56

Het blijft altijdmoeilijk om de knoop door te hakken en van instructie te veranderen. Aan de andere kant, je betaald er voor en als je dan het gevoel hebt dat je niet verder komt en het eigenlijk niet eens bent met de manier van rijden die zij graag wil zien, zou ik toch kijken voor iemand anders. Of mag je bij jou op stal geen eigen instructie meenemen?

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 20:25

Jawel hoor , Maar het probleem is dat de huidige instructrice bevriend is met de staleigenaresse en eigenaar ,
Nu op zich geen probleem , maar het probleem is dat die wel eens ruzie zouden kunnen krijgen als ik stop ..