spoortjes voor lui paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

monsera

Re: spoortjes voor lui paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:53

Persoonlijk vind ik het een beetje raar dat als je paard goed aan het been is maar hij dan niet snel wil lopen. Been is niet alleen van stap naar draf. Been is voorwaarts en als jij dan vind dat ze niet snel genoeg gaat hup nog een keer been. Ik rij zelf een pony die een paar jaar geleden niet vooruit te branden was in de bak en nu heel goed door loopt. Ik heb jaren lang alleen buiten gereden en af en toe eens in de bak hij vond daar niets aan maar met goede les zijn wel heel veel vooruit gegaan.

Verder ga ik wel mee met het voer verhaal. Ik zelf zou haar meer voer geven het kan best dat als je haar meer energie geeft ze wat vlotter wordt.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 16:37

Als ze meer voer krijgt wordt ze te dik. Ze is al wat aan de dikke kant en het is er een die heel snel aanzet, daarom krijgt ze ook geen brokken want dan krijg ik helemaal een moddervet paard.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 16:43

verder heeft ze aan voer overdag weidegang en bijna onbeperkt voordroog dus ze krijgt qua voedingsstoffen genoeg binnen. Ze ziet er ook gezond uit en glanst ze is als we niet rijden ook vlot en energiek dus aan de hoeveelheid energie die ze binnenkrijgt ligt het ook niet.