Vannie en ik weer eens @ work.. (dipje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

margreet4

Re: Vannie en ik weer eens @ work.. (dipje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:09

Ik vind het erg goed uitzien hoor! Erg leuke naam ook, mijn paard heet Vanita. ik zou alleen nog wat meer aan de ontspanning werken, maar ik weet dat dat lastig is met zulke hittepetitjes. Zou wel aan de naam liggen Lachen
Ik zou zeggen ga zo door.

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:24

Mooie foto's en prachtige pony ook. Ik vind dat je haar heel netjes rijdt. Op de laatste 3 foto's lijkt de activiteit een beetje weg te zijn. Het ziet er wat sloom uit en haar houding wordt er ook niet goed door. Op die foto's zou je echt wat meer been moeten geven. Probeer even naar voren weg te rijden en weer op te vangen steeds als ze de activiteit verliest.
Verder echt super netjes hoor

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:07

op foto 4 vind ik het er wel goed uitzien Knipoog
lekker vanachteren,en lekker veel vrij van voren.

let op je pianohandjes ( kon zo snel even niks anders als comment geven Knipoog)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 16:57

Goed dat je op je binnenhand let. Die is idd af en toe treng, maar je bent op de goede weg.
Wat al eerder is aangegeven is het volgen van je hand. Hij is niet ontspannen en daardoor kunnen ze eerder stout worden.
Veel overgangen maken om de achterhand actief te maken. Regelmatig je binnenhand wat naar voren steken om te kijken of hij je hand wil volgen.