Trekpaard meike@ L1 wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pompompom

Re: Trekpaard meike@ L1 wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 15:17

Grobegni schreef:
Hee Doreen! Vind haar lekker soepel lopen, het wijken heb ik geloof ik gemist? Staat dat op de film?
Bij het doorzitten storen je schouders me een beetje, alsof je ze vastzet.
Verder vind ik het gewoon super wat je met haar bereikt hebt! Je puntjes zijn helemaal niet slecht voor de eerste keer. En maar gauw je E achter B voor je verjaardag vragen he Knipoog

Klopt ik moet meer ontspannen met doorzitten, Het wijken staat er wel eens tukje op maar dit doet ze niet erg netjes tijdens de proef. Hahaha.. of meike moet gewoon een heeeele goede conditie krijgen, dan kan ik ook rijdend naar de wedstrijden Knipoog...of wieltjes onder haar hoeven schroeven.. dan kan ze er heen rollen zonder moe te worden Haha!..

fleur_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:20

ziet er leuk uit, leuk filmpje ook!

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 15:21

leuk hoor meid ziet er goed uit. Enne in mijn ruitersprot clubje rijd er een trekpaard in de m2 beter dan menig kwpnertje. dus blijf oefenen want je komt er wel vind het super leuk om naar te kijken.Suces verder.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:35

Heel fijn dat je zelf ook je grootste problemen in wil zien! Daar heb je meer aan dan blijven mopperen dat je lage punten had. Je blijft nu eenmaal jury's houden die niet te volgen zijn. Dat van dat galoperen is inderdaad erg raar. Al is het wel zo dat de jury het aangaloperen niet goed kan zien en daarom een 6 heeft gezet (het is normaal om een 6 te geven als je het onderdeel niet kan zien). 5 voor de middengalop kan ik op zich nog wel inkomen, ze verruimde wel, maar niet onwijs. En aangezien een 5 voor voldoende staat. Vergeet ook bij het halsstrekken niet dat er met name naar de halsdaling wordt gekeken. Het lijkt van bovenaf altijd beter dan vanaf de zijlijn.
Maar nog heel veel succes met haar! Lekker blijven oefenen.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:07

Oee wat ontzettend leuk zo'n trekpaard in de dressuur sport!!! Haha!
Het enige comentaar wat ik heb is; handen rechtop houden, vooruit kijken en proberen iets stiller doortezitten in de draf. (Is volgensmij wel echt super moeilijk op zo'n grote reus! Clown )

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:12

Grappig zeg, ziet er goed uit, enne ik vind het erg knap dat je met een belg start. Afgelopen zondag startte er bij ons op de manege ook een vrouwtje met haar belg in de B Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:57

Maartje1990 schreef:
lijkt me geweldig om zo'n paard daar tussen te zien dat je al die 'dressuurmiepen' maar eens een poepie laat ruiken Haha!

Verward

Je zou wat mij betrefd je handen wat meer bij elkaar mogen doen, en met wat meer impuls mogen rijden. Lachen Vind de punten nog niet eens is zo verkeerd hoor.. Lachen

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 09:13

CheyxBlond schreef:
Oee wat ontzettend leuk zo'n trekpaard in de dressuur sport!!! Haha!
Het enige comentaar wat ik heb is; handen rechtop houden, vooruit kijken en proberen iets stiller doortezitten in de draf. (Is volgensmij wel echt super moeilijk op zo'n grote reus! Clown )

ghehe ja, het hobbelt nogal Knipoog..maar we werken er aan!.

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:51

Hee Doreen!

Wat leuk dat het zo goed is gegaan Lachen
Op het filmpje ziet het er ook prima uit, de puntjes waar je op moet letten zijn groten deels al gegeven in dit topic.
Ik vind het wel ontzettend leuk dat je zo bezig bent met Meike.

Liefs x,
Mirte

Dorien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:36

Wat leuk dat je start met een trekpaard.
Ziet er goed uit.

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:41

_Mirte schreef:
Hee Doreen!

Wat leuk dat het zo goed is gegaan Lachen
Op het filmpje ziet het er ook prima uit, de puntjes waar je op moet letten zijn groten deels al gegeven in dit topic.
Ik vind het wel ontzettend leuk dat je zo bezig bent met Meike.

Liefs x,
Mirte

hey mirte, hoorde dat het met jou en fede ook goed was gegaan!! Jammer dat k je (en willemijn) heb gemist..! Maar komt vast nog wel weer een volgende keer Knipoog...