Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En trouwens, leuke frontriem! (Heb ik ook
)

sleepingrose schreef:oeh mooi paardje heb je zeg
leuke frontriem ook
Maar even mijn tips:
let erop dat je je hakken niet teveel uitdrukt, zoals op de eerste 3 foto's
Ik wens je heel veel succes als je onderling gaat starten
HedwigO schreef:Wat een prachtig dier zeg!! Wees er maar trots op!
Ik zou hem alleen nog iets voorwaartser proberen te rijden, want ik vind hem erg veel op de voorhand vallen. Maar verder erg netjes!
Rachaell schreef:Ja inderdaad hij valt nog wat op de voorhand. Maar het is best moeilijk om een tussenweg te vinden bij een paard dat echt al super voorwaarts is eigenlijk nog iets voorwaartser te rijden omdat hij op de voorhand valt..
Ik moet mijn pony soms echt heel erg tegen houden omdat hij heel vaak onder mij vandaan loopt..
bedankt voor je reactie!

vilouma schreef:uhm..hij heeft de kont van n anda en het veel te kleine hoofd van een arabier,de verhoudingen zijn -naar mijn mening- niet helemaal goed
oja rijtechnisch comment,let op je piano handjes

vilouma schreef:uhm..hij heeft de kont van n anda en het veel te kleine hoofd van een arabier,de verhoudingen zijn -naar mijn mening- niet helemaal goed
oja rijtechnisch comment,let op je piano handjes
. Vind zijn verhoudingen juist erg mooi
. Op een aantal andere druk je inderdaad je hak te ver uit en ligt je been niet recht onder je bovenlichaam.
Djilan schreef:Weet je zijn afstamming? Ik herken er nl helemaal geen kruising andalusier in. Het lijkt mij eerder een volle arabier.
Op de 4e foto vind ik dat je een nette houding hebt. Op een aantal andere druk je inderdaad je hak te ver uit en ligt je been niet recht onder je bovenlichaam.
Verder op de 2e foto wat spanning in de kaak. Op de andere foto's zie ik dat ook terugkomen. Denk dat als hij wat meer van achteren naar voren gaat lopen er ook meer ontspanning gaat komen. Net als het zadel dat te ver naar voren ligt. Hoort echt achter het schouderblad en dan zal hij meer ruimte krijgen in het voorbeen
Algemene indruk is netjes, dat komt vast helemaal goed straks met de onderlinge wedstrijden!
Zijn hals is ook kort en breed, dus ik denk dat het beeld op de foto's een beetje anders is, maar in real live is het wel duidelijk te zien
Maar vandaar mijn vraag naar de afstamming