maar ik vind het ook een idd leuk beestje Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horseranch"]
[quote="jamylover"][quote="horseranch schreef:Iedereen mag toch zijn eigen mening hebben of niet dan.
Ik persoonlijk vindt er niks aan en zijn vader heeft nooit een premie behaald op de keuring.
Je vraagt toch wat wij er van vinden????? Dit is dus mijn mening !!!!!!!
En ik vind het niet erg sportief van je dat je meteen je mening klaar hebt. Ten eerste het dier is in zijn wintervacht, en ten tweede de foto's zijn best klein. Ik vind het een mooi veulentje. EN trouwens, er kan nog veel veranderen aan dat dier.
Majah... Het is een leuk paardje hoor... en je kan ook wel zien dat het een arab is hoor...
b.t.w. het is ook nog een veullie! (aan die van mij zou je het misch. niet zien dat er arab bloed in zit:) ) En het is misch. ook wel geen bijzondere maar als jij er maar blij meej bent! toch?! Maar een leuk veulen hoor...
. die niet op zijn papier staat. dus waarschijnlijk is die erbij gekomen.

horseranch"]
[quote="jamylover"][quote="horseranch schreef:Iedereen mag toch zijn eigen mening hebben of niet dan.
Ik persoonlijk vindt er niks aan en zijn vader heeft nooit een premie behaald op de keuring.
Je vraagt toch wat wij er van vinden????? Dit is dus mijn mening !!!!!!!
En ik vind het niet erg sportief van je dat je meteen je mening klaar hebt. Ten eerste het dier is in zijn wintervacht, en ten tweede de foto's zijn best klein. Ik vind het een mooi veulentje. EN trouwens, er kan nog veel veranderen aan dat dier.Citaat:zozo "horseranch", jij bent wel erug zeker van jezelf hè?! Wahahahahahahahahahahahaha! Srry, maar ik lach je echt héél hard uit!! Ik kan echt niet tegen jou soort kinderachtige personen die meteen iedereen, met supermooie paardjes, gaat kraken... Ga toch lkkr naar een ander forum waar je nog meer kan opscheppen over je "Arabische volbloeden"....