6 jarige KWPN merrie @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Taj_Mahal

Re: 6 jarige KWPN merrie @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:46

Leuk paardje! heel appart, nog nooit zo gezien =)

Probeer je ellebogen wel naast je zij te houden en ze loopt inderdaad erg op de voorhand, als ze de neiging heeft heel ver door te zakken naar beneden moet je blijven drijven tot ze weer omhoog komt en de teugels steeds korter pakken, ze loopt nu voorwaarts neerwaarts, als je dat doet wat ik net typte gaat ze vanzelf aan de teugel Knipoog ik heb hetzelfde probleempje met m'n paardje Tong uitsteken

Verder veel plezier met dit mooie diertje!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:00

I_Love_TM schreef:
Leuk paardje! heel appart, nog nooit zo gezien =)

Probeer je ellebogen wel naast je zij te houden en ze loopt inderdaad erg op de voorhand, als ze de neiging heeft heel ver door te zakken naar beneden moet je blijven drijven tot ze weer omhoog komt en de teugels steeds korter pakken, ze loopt nu voorwaarts neerwaarts, als je dat doet wat ik net typte gaat ze vanzelf aan de teugel Knipoog ik heb hetzelfde probleempje met m'n paardje Tong uitsteken

Verder veel plezier met dit mooie diertje!

Ik ben het er niet mee eens dat je je teugels steeds korter moet pakken. Waarschijnlijk bedoel je dat je je hand even moet sluiten en dat je je hand weer opent als het paard zijn hoofd op de juiste plaats houdt. Als je je teugels steeds korter pakt dan gaat het heel veel kracht kosten om het paard omhoog te hijsen en krijg je een paard dat op je hand hangt en waarschijnlijk achter de loodlijn duikt.

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:12

Bedankt voor de berichtjes,
jij ook hoor Aurora , snap wat je bedoelt. Tis gewoon nog nieuw en ik boek vooruitgang dus zolang dat gebeurd ben ik al blij. En heb 1,5 uur prive les dus komt wel goed. Zo niet dan merken we het wel.... Vork

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:00

Ik denk ook zeker dat het wel goed komt hoor. Je hebt goede begeleiding en je weet waar je nog aan moet werken. Dus ik ben heel benieuwd hoe jullie je gaan ontwikkelen. Ik ga proberen jullie topics te volgen

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 09:04

Oke, over paar maanden zal ik weer keer foto's maken en dan zal ik je wel een Pm doen Knipoog

Martii_L_P_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:10

Halloo!!
je hebt een leuke houding echt netjes!
probeer hem wel iets meer rond te rijden , het lijkt wel
alsof hij een beetje hangt op je hand , maar het is een leukerd hoor!
verder echt netjes!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:34

Manon86 schreef:
Oke, over paar maanden zal ik weer keer foto's maken en dan zal ik je wel een Pm doen Knipoog

ow super, als je dat zou willen doen zou echt leuk zijn Haha!