Hele leuke foto's hoor Kim!! Het ziet er niet uit, maar voor een keertje is alles leuk toch

*oeps dit was dus eigenlijk Berdientje

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nathalieke schreef:Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.
nathalieke schreef:Ik dacht ook niet dat ik overdrijf![]()
Nu vind ik het nog juist gepast maar als ik nog wat groei zal het niet meer lukkenIk zit soms echt al met m'n toppen tegen z'n voorbenen en dit lijkt me niet makkelijk om te lopen :s springen gaat wel omdat m'n stijgbeugels dan korter zijn en ik weeg niet veel dus qua gewicht vind ik het nog lukken.
LMsWinnetou"]
[quote="nathalieke schreef:Ik dacht ook niet dat ik overdrijf![]()
Nu vind ik het nog juist gepast maar als ik nog wat groei zal het niet meer lukkenIk zit soms echt al met m'n toppen tegen z'n voorbenen en dit lijkt me niet makkelijk om te lopen :s springen gaat wel omdat m'n stijgbeugels dan korter zijn en ik weeg niet veel dus qua gewicht vind ik het nog lukken.
nathalieke schreef:Ik ben hier blijkbaar de enige die het niet kunnen vind...
Ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is om kleine ruitertjes te vinden voor (meestal) heel frisse ponytjes. Maar de verhouding van gewicht tussen jou en pinky vind ik niet gaan en zeker niet voor springen. ik wil hier niemand kwaad maken maar zo is dat leuk beestje rap versleten.
Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.
Maar wat telt is de pony ... tzal moeilijk zijn voor mij als het zo ver is dat ik niet meer op kan rijden maja ik heb het voor hem (en z'n rug ) over
groetjes
Nathalie
PS gewoon een zaalige pony!!! en als ik in je profiel kijk! dit beestje kan gewoon alles hihi echt leuk! Misschien kan je een heel goed ruitertje zoeken voor wedstrijdjes? wordt zeker een top combinatie!