Hier zijn ze... Ik op Pinky! :D (inc SPRINGEN)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:41

DIERENBEUL Boos!

Knipoog Haha!

Hele leuke foto's hoor Kim!! Het ziet er niet uit, maar voor een keertje is alles leuk toch Haha!

*oeps dit was dus eigenlijk Berdientje Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:11

Is de grond bij jullie niet keihard?

Verder grappige foto hoor..

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:12

Cool, het ziet idd niet uit, maar ik denk dat jij de enige bent die kan beoordelen wat Pinky kan en wat niet. De rest kan alleen over de lengte oordelen.
Met jou erop vind ik het nog een groter monster. Kleine stoerkop.

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:14

Haha ik vind het er grappig uitzien. Ik snap niet waar die mensen zich druk om maken voor een keertje..En wat een leuke pony hartstikke mooi ik durf wel te zeggen dat ik dit tot nu toe de mooiste pony vind die ik heb gezien.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:38

Ik vind het wel grappig!! Haha! Echt leuk die springfoto Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:50

Valt best mee hoor! Zo zien Den en ik d'r ook ongeveer uit.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:37

Ik vind het er nog best aardig uitzien!! En ik weet dat je er niet vaak op rijd, dus dan vind ik het niet erg. Daarbij geloof ik wel, mits je niet zwaar bent het makkelijk kan. Ik rijd ook nog weleens op kleine pony's. Hoewel ik voor mijn eigen gevoel liever op een pony van 1.45m zit.
Maar echt hele leuke foto's!! En Pinky is gewoon gaaf!!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:38

Haha! Ziet er echt cool uit! En idd het hoogteverschil:D valt reuze mee!
Ik zie alleen het sprintje en de sprong maar die zijn echt wel gaaf!
En je weet het: Pinky vind ik gewoon een supercoole, supermooie, megatoffe pony!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:56

nathalieke schreef:
Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.

Toen ik dit las dacht ik dat je overdreef maar je hebt idd erg lange benen. Sorry dat ik dit dacht maar ik ben zelf 1,70 en haike is 1.47 en dat past nog goed.

En: pinky-girl: ik vind het keilief!!!! Alleen is je bovenlijf wel een beetje te lang maar past nog leuk. Mooie foto's ook.

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 21:02

Ik dacht ook niet dat ik overdrijf Lips are sealed
Nu vind ik het nog juist gepast maar als ik nog wat groei zal het niet meer lukken Huilen Ik zit soms echt al met m'n toppen tegen z'n voorbenen en dit lijkt me niet makkelijk om te lopen :s springen gaat wel omdat m'n stijgbeugels dan korter zijn en ik weeg niet veel dus qua gewicht vind ik het nog lukken.

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 21:57

Nou ik vind het er heel stoer uitzien! Haha! en niets zielig... want het is maar eens in de zoveel tijd dat je er een keer op rijd jah..duss! Knipoog enneh mooie spring foto! Haha!

groetjes wendy!

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:09

nathalieke schreef:
Nu vind ik het nog juist gepast maar als ik nog wat groei zal het niet meer lukken Huilen Ik zit soms echt al met m'n toppen tegen z'n voorbenen en dit lijkt me niet makkelijk om te lopen :s springen gaat wel omdat m'n stijgbeugels dan korter zijn en ik weeg niet veel dus qua gewicht vind ik het nog lukken.

Ik heb ff in je profiel gekeken, en daar vind ik t echt super meevallen. Ik ben 1.72 en rij op 2 pony's van 1,47 en 1.48 en t past nog prima. Kijk maar in mn profiel voor foto's. Bij jou vind ik t ook super meevallen hoor!!
Maarja, t gaat er idd wel om hoe jij hoe voelt..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:23

Heeeeej toch erop gezet, wel heeeeel cool van je want je hebt er altijd van die zeikerds tussen zitten (gelukkig hebben die nog niet gereageerd Haha!) die het weer beter weten en het zielig vinden, tuurlijk snap ik dat ze het beste voor het paardje willen maar jij weet het als eigenaar toch het beste.
Ik vind het er echt superstoer uitzien en die laatste foto is echt HEEEL GAAF! Die kleine donder flikt het hem toch maar weer.
En netjes hor, met je capje, mijn complimenten Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:47

Ik vind Pinky echt een heel leuk pony'tje! Zo veelzijdig enzo. Het zijn grappige foto's als je in je achterhoofd weet dat dit ongeveer 1 malig is. Ik vind het wel kunnen voor 1 kwartiertje. Als het maar niet langer en meer word. Ik had de verhouding ook wel groter geschat. Ziet er toch iets beter uit dan ik voor me had.
Ik denk dat je zelf goed kan voelen of pinky het kan houden en ik vind dat het er op de foto's uitziet alsof hij er niet echt moeite mee heeft!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:04

Cool Stoer!

Jeukt het nou niet een beetje, als je dit voelt? Of heb je een andere pony waar je wel regelmatig op kan rijden?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:02

Hihi geweldig Kim! Lijkt me zo moeilijk om een in verhouding tot jezelf, zo kleine pony te rijden!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 09:57

Nou ik vind dat je jezelf niet voor schut hebt gezet hoor,
ik vind het er juist leuk uitzien, je had zelf nog suporters (tinker Haha!)

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:00

Echt grappig. En hoe voelt het nou? zo'n sprongetje?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:23

Leuke foto's, je bent inderdaad wat groot voro Pinky, maar ik denk niet dat het gewicht een probleem vormt, dat zul je zelf wel goed inschatten Haha!

Maar was de grond niet hard? Hier is echt alles bevroren, en ik rij dus nu oko niet.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:29

germie schreef:
Maar was de grond niet hard? Hier is echt alles bevroren, en ik rij dus nu oko niet.

Nee, dat valt hier reuze mee. Bovendien staat het zonnetje er de hele dag op. Dat maakt toch veel verschil blijkbaar...

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 13:40

LMsWinnetou"]
[quote="nathalieke schreef:

Ik heb ff in je profiel gekeken, en daar vind ik t echt super meevallen. Ik ben 1.72 en rij op 2 pony's van 1,47 en 1.48 en t past nog prima. Kijk maar in mn profiel voor foto's. Bij jou vind ik t ook super meevallen hoor!!
Maarja, t gaat er idd wel om hoe jij hoe voelt..
[/quote]

Die appaloosa pony ziet er toch wel redelijk groot uit (zou zelfs zeggen dat het paardje is ) Maar misschien heb ik te lange benen in verhouding tot versac's romp. Het is een zeer fijne pony en heeft niet zo'n gote romp en langere benen , en ik heb ook juist lange benen. Mijn rijden beenhouding verslechtert omdat ik nu regelmatig m'n hielen optrek (ze m'n hielen komen onder z'n buik)
ik zou eigenlijk ook nog graag lang met versace rijden maar we zullen zien. Ik hoop dat ik niet meer groei Haha! . Maar zonder zadel rijden doe ik maar heel kort (zeker niet langer dan een kwartiertje) want dan heeft hij dr toch wel last met me (dat denk ik toch, het voelt zo aan daarom doe ik het eigenlijk nooit meer maar das wel jammer want dat is een leuke afwisseling voor jou en je pony en je zit verbetert)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 16:06

haha dat ziet er apart uit Lips are sealed maar wel mooi Pling

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:41

Het ziet er niet uit
maar Pinky zal dat echt wel aankunnen hoor, voor zo af en toe ene keer...

Pinky is en blijft cool!

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:59

nathalieke schreef:
Ik ben hier blijkbaar de enige die het niet kunnen vind...
Ik weet uit eigen ervaring dat het heel moeilijk is om kleine ruitertjes te vinden voor (meestal) heel frisse ponytjes. Maar de verhouding van gewicht tussen jou en pinky vind ik niet gaan en zeker niet voor springen. ik wil hier niemand kwaad maken maar zo is dat leuk beestje rap versleten.
Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.
Maar wat telt is de pony ... tzal moeilijk zijn voor mij als het zo ver is dat ik niet meer op kan rijden maja ik heb het voor hem (en z'n rug ) over

groetjes
Nathalie

PS gewoon een zaalige pony!!! en als ik in je profiel kijk! dit beestje kan gewoon alles hihi echt leuk! Misschien kan je een heel goed ruitertje zoeken voor wedstrijdjes? wordt zeker een top combinatie!

Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen, fijn dat je het dan bij een keertje houdt... verder wel grappig
Laatst bijgewerkt door Riaa_ op 15-02-03 19:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:06

Mensen lees de reacties is!!! Ze eheft toch al een bijrijdertje . Dit is voor 1 KEER. 15 min ofzo voor de foto.
Nou ik vind eht wel kunnen voor die 15 minuten.