Handjes idd wat ophouden en verder lekker gaan met die banaan. Hij loopt lekker door zijn lijf, en vergeleken met de vorige foto's gaat ie stukken beter nu. Kan Bijterke ook zo goed rijden op hem?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shanna schreef:Ziet er goed uit hoor, maar probeer je paard niet te overvragen he! Hij is nog maar jong en dus nog niet zo lang onder het zadel (mag ik hopen tenminste) en dan al moeten wijken enzo? Een beetje te veel van het goede naar mijn mening..

daffodil schreef:Zo de wedstrijdring in! Ziet er echt super uit en jammer dat mensen hier weer beweren dat jury's niet van koudbloeden houden....als je zo rijdt zoals je foto's laten zien, scoor je niet omdat je met een koudbloed goed rijdt, maar gewoon omdat je goed rijdt! Ras, leeftijd, kleur etc. heeft er niets mee te maken.....
Ik vind echt dat je een supergaaf paard hebt, wat heerlijk gereden wordt en stiekem hoop ik je een keer in de ring te krijgen!
_Sigrid_ schreef:Vind dit erg leuk om te zien! Het is nog steeds een droom van mij om een keer op zo'n paard de zitten. Heb echt een fascinatie voor die krachpatsers. En nee, ze zijn niet suf en sloom. Het zijn machtige beesten!
En jij hebt die van jou beter aan het lopen dan menigeen die ik hier op HAW voorbij het zien komen op hun KWPN'er hoor! Echt klasse!
edit: en dat ze lomp en hard zouden zijn is natuurlijk echt een vooroordeel.
Deze paarden werden/worden veel gebruikt voor de ploeg en dat is echt een héél precies werkje en denk maar niet dat zo'n boer dan dat paard van 1000 kilo om hoeft te trekken aan het einde van de akker.
).

Zie je ook niet vaak..
vilouma schreef:de beste dressuur knol tot nu toe!
ja indd het te diep lopen erg opletten;)
anders gaat hij mischien nijgen tot hangen:)
maar heb respect voor jou! ( 2e keer dat ik reageer:P)