Ik ben echt heel erg blij voor je, en jullie zijn zo'n heerlijke combi, mijn ogen smullen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jodi schreef:Lekker goedkoop,een paard wat van lucht dik wordt!![]()
Ik heb wel eens de indruk dat mensen echt de waarde van gras en hooi onderschatten.Een normaal paard heeft echt geen krachtvoer nodig om te leven en een beetje rustiek type wordt nu eenmaal moddervet van Nederlands gras.Dat geld niet alleen voor Fjorden!
_Celien schreef:ik zou hem toch even wat krachtvoer geven, ik heb genoeg gezien dat de paarden futloos worden naarmate ze aan het werk gaan. De benodigde energie kunnen ze op langer termijn niet meer uit gras of hooi halen en hebben ze extra nodig, probeer het diet te varieren en ze proposeren!! Desnoods om de dag een halve kilo
_Celien schreef:ik zou hem toch even wat krachtvoer geven, ik heb genoeg gezien dat de paarden futloos worden naarmate ze aan het werk gaan. De benodigde energie kunnen ze op langer termijn niet meer uit gras of hooi halen en hebben ze extra nodig, probeer het diet te varieren en ze proposeren!! Desnoods om de dag een halve kilo
x_Anne_x schreef:Ik ben echt zo onzettend blij voor je he! Wat een geweldig paard is het toch!
Vind t er ook echt heel netjes uitzien. Maar idd die stoelzit. Vind t alleen niet helemaal terecht dat je t gooit op t paard en t zadel, want ik vind namelijk als je kijkt naar foto's van jou op andere paarden dat je ook zo zit. (Absoluut niet aanvallend bedoeld he!)