Kirsten & Olympic. [Groninger]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Re: Kirsten & Olympic. [Groninger]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:51

Er is weinig ontspanning bij Olympic te zien, naar beneden rijden kun je beter op een ontspannende doen ipv al die druk zetten, er zit geen foto tussen waarvan ik denk dat er echt ontspanning te vinden is qua arm en mond verbinding... Ze loopt overal veel te diep weg..

Je houding moet je echt aan werken. Blijf rechtop zitten, hakken naar beneden, benen langmaken meer jou eigen lichaam verlengen, misschien je beugels een gaatje langer?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 16:02

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:23

Kir_Ples schreef:
Ik had al gezegt dat er niet aan mijn houding te werken is iig nog niet, want dat doet mij verschikkelijk veel pijn.
Ik had al eerder gezegt dat de beugels niet langer kunnen want dan kan ik mijn hakken niet meer uitdrukken. Lachen
Zie ook dit topic: [MW] Ik vraag me toch af... is dit wel normaal? (Last onderrug)

Ik denk dat je dan tijdelijk minder belang moet hebben bij het uitdrukken van je hakken, je moet echt wat lang met je benen gaan zitten... Je krijgt nu een soort stoelhouding, deze zal ook niet goed voor je rug kunnen wezen... Dit comentaar is niet gemeen bedoeld maar meer als advies... De houding moet echt anders....

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 16:27

Ik snap wel dat dat goed bedoelt advies is. Lachen
Als ik geen advies zou willen hebben zou ik namelijk geen topic op HAW openen!
Bedankt voor jullie reacties!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:41

Heb je misschien een filmpje? Foto's kunnen erg vertekenen. En vat dit niet op al verwijt oid, maar er worden hier heel veel tips gegeven en bij alles heb je een 'maar', dat kan terecht zijn, maar kijk er toch eens kritisch naar. Is ook een goed bedoeld advies Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 17:58

Dat komt ik les bij een grand prix ruiter,[PM als je wilt weten wie] en als mijn paard gespannen loopt zou ze dat vast wel tegen mij zeggen. Lachen
Aan mijn houding kan ik nou eenmaal niks aan doen.
We zijn idd bezig om het achterbeen er beter onder te zetten.
Jullie geven mij tips ben ik uiteraard blij mee, maar daar mag ik lijkt mij toch ook gewoon antwoord opgeven? Ookal is het een maar. Clown
Helaas heb ik geen filmpje...