de slof hoef ik
niks meer over te horen want die heb ik nu niet meer! de sneakers heb ik ook
niet om gevraagt want als jullie eens zouden lezen heb ik nu lere laarzen toen
niet en rubbere waren te klein.
de problemen zitte hem niet bij het hengst zijn

. hij is de braafste die ik ken, hij heeft gewoon met dat bokken zijn evenwicht nog niet helemaal gevonden (toen.) en bokte steeds om dat wel te vinden. hij maakte namelijk de hele tijd galopswissels met de achterbenen.
zadel past net maar idd me beugels zijn te kort die zijn nu ook weer een stuk langer.
over dat gespannen zijn, het was weer de 2e keer rijden.. na flippen en vechten. en naast de wei rennen honden en hij is bang voor honden. hij is een stresskip kan ik zo zeggen, als hij een shetlander ziet dan heb ik een kanon onder me zo gespannen is hij. Gespannen is hij altijd wel want hij ziet alles (en dingen die er niet zijn) idd geef ik toe dat het vaker ook aan mij ligt, aangezien ik veel met hem heb mee gemaakt en vaker bang ben dat het weer gebeurt (bokkend de straat over waarna ik met me gezicht op het asvalt viel & in de prikkeldraad ben gevlogen enz enz) in de galop zelf ontspannen moet ik toegeven dat ik daar moeite mee heb want hij bokte paar maanden gelede nog gruwelijk in de galop. en kreeg er wel steeds angst voor omdat ik op rare en akelige maniere eraf ben gevlogen. maar word aan gewerkt. ben nu goede instructrice aant zoeke
nogmaals, slof niet gebruikt, slof is er nu
af!& het zadel. jaa, is beetje klein maar past net maar natuurlijk niet als me beugels te kort zijn. het is een raar zadel hoor. maar heb nog een ander maar ik geloof dat die nog verschrikkelijker ligt op hem..
castreren gaat niet, want hij is niet van mij en hij is super braaf. voor een hengst. loopt gewoon in de wei, en hem aan kunnen kan ik zeker. anders reed ik hem allang niet meer. meeste problemen, bokken draaien achteruit rennen, kop omhoog gooien zijn nu grotendeels weg.
zal eens kijke of ik nog eens iemand mee kan sleuren voor nieuwe foto's