Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pre schreef:PROFICIAT!!!
Maar ben ik de enige, ik vind dat op het moment hij aan de teugel loopt hij veel en veel te diep loopt, ga hiermee oefenen.
Crisje_Lanc schreef:Wat een mooi paard! Hoe oud is hij/zij?
probeer er op te letten dat je je handen hoger houdt en niet te breed zet, daardoor grijpt je paard dan de kans om dieper te lopen. Door veel overgangen en tempowisselingen zorg je ervoor dat hij niet op je hand gaat hangen/leunen.
Succes!!
tita schreef:Niet de reacties gelezen maar volgens mij is dat kay
goed persoonlijk vind ik dat je te snel gaat, een paard wat net verhuisd is ga je niet gelijk rijden (ik niet) eerste dag ff lekker stappen en neuzen na aantal daagjes later pas rijden
maar veel plezier met hem
Snackie schreef:Ja Tita dat is Kay!
En Tita, ik vind dat jij je daar niet mee hoeft te bemoeien.
Jrussel schreef:tita schreef:Niet de reacties gelezen maar volgens mij is dat kay
goed persoonlijk vind ik dat je te snel gaat, een paard wat net verhuisd is ga je niet gelijk rijden (ik niet) eerste dag ff lekker stappen en neuzen na aantal daagjes later pas rijden
maar veel plezier met hem
dan heb jij het lastig als je op wedstrijd gaat zeg, moet je elke keer een paar dagen van te voren naar de stal toe/
kom op zeg
Jrussel schreef:onee en het paard ruikt het verschil o nu verhuis ik o nu ben ik op wedstrijd. maar goed ga daar verder niet over in discussie gelukkig weet ik na 22 jaar paardrijden wel wat ik doe.