Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was ook niet zo moeilijk nadat je mij de link had gegeven 
En o ja, voor velen is de M een struikelblok. Het lijkt een redelijke overgang vanuit de L2 met knap wat winstpunten, maar het werkt vaak in de praktijk toch anders...
). Maar toen reed ik dus 204 en 211 punten
5 wpen dus, terwijl ik de hele proef door aan het lachen was.
Nobel01 schreef:lorvxy schreef:Ik heb de laatste tijd ontzettend hard eraan gewerkt om die bovenbenen te ontspannen, en ik hoop dus ook dat als ik straks weer ga starten dat ik die bovenbenen loslaat, ook al komt hij terug in tempo.
Het is vaak wel een ruiterfout, maar ik weet hoe frustrerend het is dat het tijdens het losrijden super gaat en zodra je aan je proef begint het allemaal weg is....
Heel veel succes met het oplossen van dit moeilijke probleem!
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Een lastig probleem. Je denkt dat je eraan toe ben om te starten omdat het thuis goed gaat,
dan wordt je weer met je neus op de fieten gedrukt dat het probleem er nog steeds is.
Ik ben ook bezig mijn bovenbenen te ontspannen.Ik rijd iedere keer als ik rijd een poos zonder beugels, en dan mijn benen lekker laten hangen.
alleen gaat dat bij mij behoorlijk zeer doen aan de binnenkant van mijn bovenbenen.
lorvxy: wanneer ben jij van plan weer te gaan starten?