Verola T. (v Welt Hit II ) @ work door Saskiakur (M2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

Re: Verola T. (v Welt Hit II ) @ work door Saskiakur (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:39

Wat mij ook opvalt zijn je tenen, probeer ze netjes op zijn plaats te houden, en blijf voor je kijken Lachen
Verder vind ik het er erg netjes uitzien, je paard is ook een mooie verschijning!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:24

Het blijft een heerlijk paard! Gave foto's.
Bij momenten als op foto 5 zou ik oppassen, want ze is dan ongetwijfeld heel licht, maar kruipt er ook iets achter.
Verder zie ik je binnenhand liever iets meer opzij werken, dwz van de hals af, want nu lijkt het (doordat je je handen zo ontzettend dichtbij elkaar hebt) alsof je die af en toe over de hals trekt. Is ook te zien bij je beginnende appuyementje en de sb.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:29

Wat een prachtig paard! Dat is het eerste wat in me opkomt.
Daarnaast zijn jullie een mooie combinatie en lekker aan het werk.

Ga vooral zo door.

Commentaar is al gegeven

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:46

Hee Anne!

Ziet er erg netjes uit. Lachen
Wist je nog bij Outdoorgelderland een paar jaar terug?

Het commentaar: probeer inderdaad op je tenen te letten.
Maar het ziet er verder prima uit, veel succes verder. Al denk ik dat dat zeker gaat lukken! Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 19:13

@ Montyrulezzz: Dankje!
@ Chaelle: Dankje, ook dat was al gezegt overigens Clown Maar toch bedankt!
@ Sjaantje: wbt foto 5, ik kan me voorstellen dat je dat denkt maar op zo'n moment kan ink haar daar wel ook weer gewoon uitrijden zodat ze weer gewoon mijn hand daaruit volgt. Het is een moment waarop ík even 'nageef' en even de verbinding verbreek om haar te belonen. Dat komt dus van mij uit en ze knikt er niet achter.
WBT mijn handen: Ik zie het inderdaad nu ook ja, ik zal er op letten. Hoewel ik niet het idee heb dat ik echt over de hals werk maar het neigt er inderdaad wel naar, ik zal er op letten.
Bedankt voor je tips! Haha!
@Elene_di: Dankje!! Haha!
@Mirte: Ja dat weet ik nog hoor! haha. Dankje!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:43

Ziet er heerlijk ontspannen uit Anne. Ben echt weg van Verool d'r koppie Haha! Even als opletpuntje voor je beginnende appuyementje! Probeer daarin de lijn af te kijken. Is heel lastig want je wilt kijken of ze d'r benen wel goed meeneemt etc. maar als je netjes de lijn afkijkt blijf je automatisch rechter zitten!

Het knopje appuyeren zal er wel snel opzitten bij Verool hoor! Al eens met ST gereden?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:46

Oké, dat eerste is idd iets wat lastig te zien is op foto's. Ga zo door dan. En dat van je handen; je doet het ook niet écht volgens mij, maar het neigt er iets naar. Zolang je er op let, is het geen probleem.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 20:47

Dankje belle!
Goede tip, ik zal er op letten. We hebben 1 x met S&T gereden om te checken of alles goed zat en of ze het goed oppikte, en nu hebben we hem weer braaf in de kast gehangen. straks eerst weer een paar keer starten en als dan alle knoppen voor het Z erop zitten gaan we het een keer met S&T proberen Ja
Maar ze deed het heel braaf, alsof ze niet anders gewend is Ja

Sjaantje, Ja dat is moeilijk te zien ja op een plaatje, haha. Wbt mijn handen: ik zal er zeker op letten want dat ziet er inderdaad niet uit. Bedankt!

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 01:44

Ziet er super uit!

Tip: lachen naar de camera Knipoog

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 07:35

Mooie combinatie, ik vind het een prachtig paard!
Toch vind ik de laatste 3 foto's mooier, je hebt zon mooie cap ik vind het helemaal niet storend. haha Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 08:07

Mooi paard om te zien, het plaatje ziet er netjes en vanzelfsprekend uit.

Probeer je niet met je benen van de wrongen af te drukken, want behalve dat je zadel te klein is, druk je jezelf ook nog eens teveel op de lepel.

Je schouderbinnenwaarts vind ik teveel stelling en te weinig lengtebuiging hebben. Zowel links als rechts werk je nog teveel in met de binnenteugel en ik denk dat het verbetert als je dat vervangt door meer binnenbeen. Op de foto naar rechts is het meer schoudervoor, maar daar is maar een foto van.

Het teveel inwerken met de binnenhand zie ik ook terug in de foto van je appuyement waardoor je paard iets verkantelt. Probeer haar daar meer mee te nemen met je buitenteugel, zodat de voorhand ook mooi voor blijft en zet je gewicht op de goede zitbeenknobbel want nu hou je haar eigenlijk zelf wat tegen door op de buitenzitbeenknobbel te zitten.

Veel succes nog verder, maar dat komt wel goed bij jullie!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:13

Nikka schreef:
Wat een schitterend dier. Let op je houding en dat je niet te ver achterin het zadel komt te zitten. Ik kan het niet goed zien op de foto's, maar is je zadel wel groot genoeg?

Dit was iets wat mij ook gelijk opviel in negatieve zin.
Zonde van het plaatje.
Erg fijne merrie om te rijden volgens mij. Ziet er goed uit.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 10:57

Urielle schreef:
Mooi paard om te zien, het plaatje ziet er netjes en vanzelfsprekend uit.

Probeer je niet met je benen van de wrongen af te drukken, want behalve dat je zadel te klein is, druk je jezelf ook nog eens teveel op de lepel.

Je schouderbinnenwaarts vind ik teveel stelling en te weinig lengtebuiging hebben. Zowel links als rechts werk je nog teveel in met de binnenteugel en ik denk dat het verbetert als je dat vervangt door meer binnenbeen. Op de foto naar rechts is het meer schoudervoor, maar daar is maar een foto van.

Het teveel inwerken met de binnenhand zie ik ook terug in de foto van je appuyement waardoor je paard iets verkantelt. Probeer haar daar meer mee te nemen met je buitenteugel, zodat de voorhand ook mooi voor blijft en zet je gewicht op de goede zitbeenknobbel want nu hou je haar eigenlijk zelf wat tegen door op de buitenzitbeenknobbel te zitten.

Veel succes nog verder, maar dat komt wel goed bij jullie!

Ha hier heb ik iets aan!
WBT de rechtse SB, Ik zat zelf ook te twijfelen of het schoudervoor was of schouderbinnenwaarts. WBT teugel daar meer vervangen voor binnenbeen kan ik niet anders zeggen als dat ik het volledig met je eens ben, ook dat is iets waar ik op moet letten en iets wat je inderdaad terug ziet komen in het appuyement. de tips over het appuyement ga ik ook zeker meenemen! Dat is iets wat voor beide nog erg moeilijk is, de eerste pasjes zijn goed en dan verliest ze buiging, normaal gesproken rijd ik daar dan weer een volte om haar weer goed te maken en zet ik hem weer verder in. Voor de foto was ik daar even te laks voor. Knipoog

Mijn houding is dramatisch, ik had een tijdje geleden mijn beugels een gaatje korter gemaakt, omdat ik ze eerst net iets te lang vond met lichtrijden, maar dit vind ik weer net iets te kort, ik ga er vanmiddag even een gaatje tussen pikken en dan hoop ik dat ook dat afduwen op de wrongen wat minder is. Maar ik mag vandaag voor de eerste keer sinds 2 weken weer rijden (vingers gebroken) dus het zal nog niet veel soeps zijn Knipoog

Dankjewel voor je tips! Haha!

Wederom bedankt iedereen!

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:06

vind dat er goed vooruitgang zichtbaar is en wat is verool toch een plaatje Lovers
commentaart had ik je eerser al gegeven, kijk vooruit, borstvooruit en rechtop zitten, trots zijn op jezelf en je prachtige paard! zoals een echte HA dat hoort te doen Knipoog

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 12:09

Dankje Joyce! Ik zal het onthouden Knipoog

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:50

Ik moeet even een berichtje plaatsen! ik had je geschreven in Herpen 1juni, en wát een verschil zeg.. Jeetje! echt niet te filmen!
je bent echt hartstikke goed bezig! ze loopt nu echt! op de wedstrijd moest je haar vaak corrigeren en hier begint ze echt zelf te lopen Lachen Mijn complimenten Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:55

Hoi Monnie!

Dankje! Wat leuk dat je dat nog weet! Ja die dag waren we echt aan het stuntelen (wat die tijd overigens wel meer voor kwam op wedstrijd Knipoog ) Dankje voor de complimenten, en misschien zien we elkaar nog wel een keer op wedstrijd, en in dat geval moet je me echt even aanspreken Knipoog

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:03

Ziet er goed uit Anne!

Let er inderdaad op dat jij recht blijft zitten! En soms lijkt het alsof je haar iets teveel loslaat aan de voorkant, dat de teugels iets gaan hangen Knipoog

Maar jullie gaan echt hard vooruit en het ziet er super uit.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 11:07

Dankje merel!
Moet zeggen dat ik haar liever iets té los laat aan de voorkant als té strak houd. Bovendien pikt ze dat ook niet Knipoog .

Dankje!

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:09

Ziet er echt goed uit! Prachtig paard.
Je rijdt haar erg netjes!

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:01

Aan jou commentaar te lezen denk ik dat je echt wel weer waar je mee bezig bent! De verbinding verloopt echt heel mooi bij jullie, alhoewel het lijkt dat je in de galop nog een beetje achterblijft met je zit. Maar ik ben zeker zo ver niet als jullie maar ik zit wel met dat probleem Lachen Ook bij het terug verzamelen verlies je iets je contact met de mond. Die SB ziet er echt heel goed uit! Sommige mensen willen daar vaak in overdrijven maar deze ziet er echt goed uit vind ik Lachen
Van appuyementen ken ik nog niet zoveel en ook al ben je er nog niet zo lang mee bezig, blijf centraal zitten, heel belangrijk voor het evenwicht van je paard zelf Lachen Maar volgens mij zijn jullie erg goed bezig Haha!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:01

Hoi anne, ziet er weer hartstikke netjes uit! En inderdaad je 'kapstokjes' maar neem aan dat je zelf hier van op de hoogte bent Knipoog
Verder: ga zo door, komt hélemaal goed met jullie 2! Haha!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:36

ziet er goed.

jullie zijn wel vooruit gegaan.

Foto's zijn mooi gelukt Haha!
succes verder

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 20:18

@Evelien: Dankje!
@Qleke: Dankjewel! wbt het contact'verlies' bij het terugverzamelen, dat was bewust gedaan, op dat moment 'beloon' ik haar op die manier door even alle druk weg te geven als ze op dat moment mooi terug komt op mijn been en zit. Daarnaast is het een controle voor mij of mijn paard volledig op eigen benen loopt, geen steun zoekt in mijn hand en écht goed door de nek is. dwz: nablijven geven en in die hoofd-halshouding blijven zónder dat ik daar met mijn hand aan bij draag. (zowel letterlijk als figuurlijk.)
wbt het centraal zitten: dat klopt helemaal, maar dat is gewoon moeilijk Clown
@ Danique: Dankjewel!
@ jojo23: Dankje!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:33

Nou!!! Staan de foto's eindelijk online, wil mijn computer niet meer dan 2 prachtige oren laten zien van de 1e foto Clown
Dus ik ben erg benieuwd en hoop ze morgen wel te zien..

Oja aangezien het HAW is Clown Wat ik zo aan het orenspel kan zien lijkt het alsof ze er erg veel plezier in heeft Tong uitsteken ga zo door Clown hahaha Knipoog dat is positief commetaar he, mag toch ook wel Tong uitsteken