Verder vind ik het er erg netjes uitzien, je paard is ook een mooie verschijning!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar toch bedankt!

Even als opletpuntje voor je beginnende appuyementje! Probeer daarin de lijn af te kijken. Is heel lastig want je wilt kijken of ze d'r benen wel goed meeneemt etc. maar als je netjes de lijn afkijkt blijf je automatisch rechter zitten!

Nikka schreef:Wat een schitterend dier. Let op je houding en dat je niet te ver achterin het zadel komt te zitten. Ik kan het niet goed zien op de foto's, maar is je zadel wel groot genoeg?
Urielle schreef:Mooi paard om te zien, het plaatje ziet er netjes en vanzelfsprekend uit.
Probeer je niet met je benen van de wrongen af te drukken, want behalve dat je zadel te klein is, druk je jezelf ook nog eens teveel op de lepel.
Je schouderbinnenwaarts vind ik teveel stelling en te weinig lengtebuiging hebben. Zowel links als rechts werk je nog teveel in met de binnenteugel en ik denk dat het verbetert als je dat vervangt door meer binnenbeen. Op de foto naar rechts is het meer schoudervoor, maar daar is maar een foto van.
Het teveel inwerken met de binnenhand zie ik ook terug in de foto van je appuyement waardoor je paard iets verkantelt. Probeer haar daar meer mee te nemen met je buitenteugel, zodat de voorhand ook mooi voor blijft en zet je gewicht op de goede zitbeenknobbel want nu hou je haar eigenlijk zelf wat tegen door op de buitenzitbeenknobbel te zitten.
Veel succes nog verder, maar dat komt wel goed bij jullie!

Mijn complimenten
) Dankje voor de complimenten, en misschien zien we elkaar nog wel een keer op wedstrijd, en in dat geval moet je me echt even aanspreken

.
Ook bij het terug verzamelen verlies je iets je contact met de mond. Die SB ziet er echt heel goed uit! Sommige mensen willen daar vaak in overdrijven maar deze ziet er echt goed uit vind ik 
Maar volgens mij zijn jullie erg goed bezig

Wat ik zo aan het orenspel kan zien lijkt het alsof ze er erg veel plezier in heeft
ga zo door
hahaha
dat is positief commetaar he, mag toch ook wel