Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Magnummm schreef:Ze doet haar mond altijd open, ook met longeren of wat dan ook. Dat heeft met haar neus te maken. Ze kan daar niet geheel door ademen
, soms komen dingen weer terug, maar ik kan Mirjam ook geen ongelijk geven.
maline schreef:Leuk paard! Commentaar is al gegeven. Wil alleen hier nog even op reagerenMagnummm schreef:Ze doet haar mond altijd open, ook met longeren of wat dan ook. Dat heeft met haar neus te maken. Ze kan daar niet geheel door ademen
Ooit een paard door zijn mond zien ademen? Dat kan hij helemaal niet hoor.

detour schreef:Tsja, da's ook bokt, Magnummm, soms komen dingen weer terug, maar ik kan Mirjam ook geen ongelijk geven.
![]()
Durf eens wat meer los te laten aan de voorkant, zo'n open mond heeft niks met ontspanning te maken.. Ze is nog jong, hou het vooral ontspannen, dat is belangrijker dan het krulletje.![]()
Verder ben ik geen techneut mbt de loodlijn e.d.,maar zie je liever met een lang teugeltje stappen, oortjes er op, dan deze foto's. Prachtig paardje trouwens!![]()
DAt ze naar je been slaat, zou je dat probleem niet bij de kern moeten oplossen ipv symptoombestrijding door sporen te gebruiken? Dat ze mept naar je been geeft verzet en spanning aan.
Vraag me af waarom ze zich daaraan stoort..
)

Dat is wat andere mensen er van zeggen. Plus dat deze foto's zijn van een rotdag qua weer en dat ze erg gespannen werd van de regen en de wind. 

Verder is ze idd gespannen en dat probeer ik er ook uit te rijden

Maar dat lukt al veel beter
Magnummm schreef:En zoals ik ook al zei ziet het er in het echt veel fijner uit.En nee dat is geen smoes/excuus..Dat is wat andere mensen er van zeggen. Plus dat deze foto's zijn van een rotdag qua weer en dat ze erg gespannen werd van de regen en de wind.
En zeg nou niet dat het smoesjes zijn, want het is echt zo.
Als het goed weer is, zal ik binnenkort ook eens foto's maken. Is een heel verschil
Dus of ze normaal nou wel of niet beter loopt dan op de foto's te zien is, dit is waar we op kunnen oordelen en hier krijg je reacties op.
Zelf met zadelmak maken had ze hier al last van. En dan gaf je been en ging ze vrolijk bokken en slaan..
kaliefje schreef:Toch vind ik het dragen van sporen niet helemaal een oplossing. Misschien heeft ze wel ergens last van?

Magnummm schreef:En bovendien is het niet mijn paard en ik bepaal dus niet of er wel of niet met sporen gereden wordt