Armani88 schreef:Mijn pony weet echt wel dat beendruk de bedoeling is van voorwaarts. dat bontje veroorzaakt zeker geen schade het drukt zeker niet op de rug anders lag die er niet onder !!
al die vragen, ik ben zo zuinig met mijn ventje, dat ik altijd eerst alles controleer of dat ik ga informeren. Ik doe dit echt niet uit onnozelheid of wat dan ook. Ik wil echt het beste voor hem. het irriteerd mij dat ik telkens verantwoording moet af leggen.
ik vraag niet om deze reacties, zeker niet. het is toch belachelijk om te denken kan ik dit wel plaatsen wat zullen ze er van denken. ik dacht eerst zal ik wachten tot hij wat ouders is en dan een topic starten, maar ik denk juist dat je zo meer vooruitgang kan zien, en dit wil ik dan laten zien.
Tja, wanneer je iets op internet plaatst kun je bijna voor 99% met zekerheid zeggen dat je dingen te horen krijgt die je niet wilt horen. En die dingen kunnen waar zijn of niet waar....
Uiteindelijk moet je er zelf uitfilteren waar je iets mee doet, en waarmee niet.
Iedereen krijgt naast complimenten ook kritiek.
Een bontje heb je echt alleen nodig wanneer je zadel niet goed ligt.... ter compensatie.
Sterker nog: als jouw zadel echt goed past, is er eigenlijk geen ruimte voor een bontje. Ik zou het toch nog eens nakijken.
Zou jammer zijn dat het juist spieren wegdrukt op die manier.