Leentje_ schreef:abeltje_xx schreef:ik vind het een leuke pony
hij loopt vaak op de voorhand, maar hij is nog jong dus dat komt nog wel. let op je handen en je tenen en volgens mij ligt je zadel niet goed, te ver naar voren en het past ook niet lekker lijkt me.
gelukkig dat ook jij het beter weet dan de zadelmaker je moet er echt een goed oog voor hebben dat je het zelfs van een foto kan zien
Nounou
Of wel een erg slecht passend zadel dat je het ZELFS van een foto kunt zien

Zeg niet dat het hier het geval is, maar wat minder hoog van de toren blazen zou geen kwaad kunnen.
Ben geen zadelmaker maar ik vind net als meerdere mensen hier dat het zadel niet lekker oogt.
Dit komt omdat het zadel voor jou sowieso te klein is, je kunt er maar een paar vingers tussen doen aan de achterkant als ik dat zo zie; welke inchmaat is het?
Ik denk dat dit het rare beeld grotendeels veroorzaakt.
Het klepperen wordt genoemd nav van de foto's waarin jij net in je beugels gaat staan denk ik, dan zie je het dekje ook duidelijk loskomen aan de achterkant. Kan een momentopname zijn, bv dat je pony erg hangt aan de voorkant en jou daardoor ook uit balans brengt en dit beeld veroorzaakt. Ik neem aan dat jouw zadelmaker er wel verstand van heeft, dus wie weet ligt het zadel irl ook lekkerder dan de fotos doen vermoeden. Heeft hij je er echter ook mee zien rijden? Dan zou hij toch wel moeten zeggen dat het zadel te klein wordt voor je.