Ezumii schreef:Lezen is ook een kunst:(...) keuringsrapporten erbij halen lijkt me totaal irrelevant. Dat de pony een 6 heeft voor rij-eigenschappen betekend toch niet dat je er niet gewéldig plezier mee kunt hebben elke dag? (...)
EricPrast schreef:Ik dénk ook niet dat je wilt proberen om een goede prestatie uit Þokki te halen, in wat je in de openingspost met de foto's schrijft is daar ook geen enkele aanleiding voor. Integendeel, ik vind dat je op een goeie manier met hem bezig bent. Het is goed dat je al op de hoogte was van de inhoud van het keuringsrapport en je er daardoor van bewust bent dat je in de vooruitgang die je met hem kunt boeken waarschijnlijk al vrij snel tegen zijn fysieke grenzen aan zult lopen. Maar dat kon ik uit wat je eerder schreef niet opmaken, vandaar dat ik eea. wel even in dit topic ingebracht hebt.
Op dit moment is er zeker nog wel ruimte om vooruitgang met hem te boeken en er vanuitgaande dat je de grenzen van zijn kunnen dus in de gaten houdt, kun je daarbinnen heus wel veel plezier beleven aan het hem zo sterk en soepel mogelijk proberen te maken.
of uberhaubt het rijden..

Maar ik bedoelde de andere mensen
Wat leuk..!! Hij was van een vroegere vriendin van mij Linda Tak. Ze hadden ook boy bassie vroeger. Die staat nu in bergen bij een onwijs pittige meid...! Wat leuk dat thok het ook zo goed heeft!! Echt onwijs leuk om te zien!!