Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjapaz schreef:Ik ga meem et het commentaar van mijn voorganger. Ergens vind ik het gene lekekr beeld geven, alsof hij er net niet helemaal lekekr doro loopt. Ook vind ik inderdaad ook lijken of je schreef zit, maar dat is lastig te zien van de foto of dat echt zo is natuurlijk....Maar ik zou echt niet vanaf de foto's zeggen dat je Z loopt met hem, het is dat het erbij stond.
Ik ga mee met veel overgangen rijden, en veel voltes en andere wendingen. En proberen je benen lang te maken, en netjes recht zitten.
Wel een erg leuk beestje, wou het springen niet zo dat je nu uiteindelijk dresuur met hem rijdt?

Romyv schreef:Ik heb bij deze foto's heel sterk het gevoel dat je hem door de oprichting meer op het achterbeen wil krijgen, met name omdat ik de hoofd/hals houding niet bij de verzameling vind passen.. Af en toe loopt ti bijna in de valse knik waarbij het achterbeen niet heel actief is.. deze foto is er een mooi voorbeeld van:
Ik kan er naast zitten hoor, je kan er niet veel over zeggen aan de hand van foto's! Maar ik hoop dat je begrijpt waarom ik dat idee heb en dat jij me verteld dat het gewoon een moment opname is
Verder een mooie combinatie, de eerste foto's geven een goed beeld van de combinatie: ontspanning, aanspanning en activiteit waar je natuurlijk naartoe aan het werken bent!
We werken er aan
(maar wel zonder de aftekeningen)
Het hangt ook allemaal aan elkaar, als hij lekker loopt kan ik ook goed ontspannen maar als ik er echt aan moet werken, dan vergeet ik mijn houding wel al eens... Dat is geen excuus natuurlijk