Scarabe@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Felinee

Re: Scarabe@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:20

Mooie foto's en een mooi paardje is dat zeg! Ik vind de foto's van jullie buiten erg mooi. Ik heb goed gekeken naar je houding en ik vond eigelijk niks behalve kuit ietsjes naar voren & handen boven de schoft. Nog heel veel plezier samen en ik hoop dat de overgang naar de draf ook nog verbeterd word, ik weet bijna zeker van wel. Gewoon vol houden. Maar over dat bit beetpakken, een paard pakt het bit beet, als je heb wat beet te pakken geeft, probeer iets lossen te zijn in je handen.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:32

Het is dat ik wat commentaar wilde noemen wat nog niet gezegd was: op foto drie en op foto acht kun je zien dat je soms iets meer gewicht hebt op je rechterbeugel. Ik weet niet of het door de foto komt, of dat het inderdaad een foutje van jezelf is...? Misschien zou je er eens op kunnen letten?
Maar in ieder geval ben je op een lekkere manier bezig!

me88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 18:19

mirkip schreef:
Het is dat ik wat commentaar wilde noemen wat nog niet gezegd was: op foto drie en op foto acht kun je zien dat je soms iets meer gewicht hebt op je rechterbeugel. Ik weet niet of het door de foto komt, of dat het inderdaad een foutje van jezelf is...? Misschien zou je er eens op kunnen letten?
Maar in ieder geval ben je op een lekkere manier bezig!

Beide foto's ziet het zouit omdat ik een volte aan het rijden ben maar ik zal er wel eens op letten. Of ik dat niet vaker doe als t niet nodig is.

Bedankt