xmarliez schreef:ik dnek eerst wat ik wil zeggen, als ze bij E een volte moet rijden begin ik bij M al te zeggen dat ze bij E een volte moet rijden. (volgens mij M het kan zijn dat bij ons de bordjes verkeerd zitten namelijk) dan zeg ik het bij H?? nog een keer, en dan houd ik mijn mond totdat ze bij de pionnetjes is, als de eerste helft van de volte minder was, dan of laat ik haar even halthouden om het uitteleggen of ik geef snel even een hint, als ze de 2e helft van de volte niet goed doet dat laat ik haar halthouden en ga ik samen met haar de volten rijden, (ik loop er dan langs ) en dan laat ik zien hoe het moet en leg ik het haar uit.
goed de voorbereiding is goed, maar wat als het ergens verkeerd gaat op zo een volte, moet je dan nadenken of schreeuw je er een "buitenbeen!!!" uit?
je wil niet meelopen
mensen moeten hun eigen fouten maken......... en jij moet ervoor zorgen dat ze die fouten kunnen herstellen, maar het liefst moet jij het van te voren aan zien komen en voorkomen 
ondanks dat jij het aan ziet komen, moet je toch mensen die fouten laten maken.......... snap je wat ik bedoel?? anders weten ze namelijk niet waar en waarom het verkeerd gaat