Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Angeliek schreef:En daar ben ik nou juist aan bezig. Hij moet zichzelf meer in mij hand gaan leggen. Het voorwaartse is er nu, nu nog meer werken aan het neerwaartse. Hij heeft een beetje een onderhals, en wil zich er een beetje uitdrukken.
Op de laatste foto zie je ook dat mijn teugel in een boog hangt. Hij neemt die houding zelf al gauw aan. Hij moet zich meer in mijn hand laten vallen.
Dat ik naar voren zit, komt omdat ik hem nog goed naar voren toe moet rijden. Ik ga dan nog heel erg met hem mee zitten. Als ik te recht ga zitten, heb ik het gevoel alsof dat voor hem nog teveel een remmende factor is..
Die bek open komt omdat ik nét een nieuw hoofdstel heb en de sperriem te groot is!
Bedankt voor de reacties.
Angeliek schreef:Van die zwarte heb ik helemaal niet het gevoel dat ik achterover zit. Misschien op de foto's ja. Dit zijn foto's van vorige week;
[HAW] Tornado @ wedstrijd (Z2)
maar ik weet dat jij gewoon netjes rijdt en een nette zit hebt.. laat het dan miss hier anders overkomen..dat kan een xtje toch?!