Nieuwe foto's van de super springpony: DOBBY

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 20:06

Jaah ik ga na de vakantie weer op wedstrijd met m, kzal er dan meteen nog foto;s bij plaatsen!!

Super Dob Haha!

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:29

ja dobby is gewoon een schatje! Maar dobby is toch gewoon van de manege en niet van een handelaar?
ik vind het echt raar dat je zoveel geld moet betalen voor die springselectie btw. moet je nu ook dubbel betalen omdat je en dob rijd en win rijd? je kan voor het geld wat je betaald aan die selectie een paard onderhouden....
Kan je m lekker kopen en bij ons neerzetten zie k m ook wat vaker Lachen

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:30

ja dobby is gewoon een schatje! Maar dobby is toch gewoon van de manege en niet van een handelaar?
ik vind het echt raar dat je zoveel geld moet betalen voor die springselectie btw. moet je nu ook dubbel betalen omdat je en dob rijd en win rijd? je kan voor het geld wat je betaald aan die selectie een paard onderhouden....
Kan je m lekker kopen en bij ons neerzetten zie k m ook wat vaker Haha!

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 17:46

favorietje schreef:
Kan je m lekker kopen en bij ons neerzetten zie k m ook wat vaker Haha!

Haha, ik zou wel willen!! Helaas, t mag niet... Huilen Maja ik geniet gewoon nu nog vollop van m, zolang als t kan!! Haha!