Misschien kunnen we in de vak. afspreken om samen naar stal te gaan

Let op dat je niet te recht wilt gaan zitten want hierdoor wordt je rug een beetje hol..
Op sommige foto's zit je ietsjes naar voren, maar daar heb ik verder geen commentaar over

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danyla schreef:Ik denk dat dit een totaal nutteloos topic is. Ook ik kom ermee dat je naar achter moet zitten en je hakken uitdrukken. Je jaagt misschien niet maar het ziet er gehaast uit. Ook in denk wederom dat je met het streven naar nagevelijkheid wat in principe niet veel meer betekend het streven naar ontspanning, want dàt is nagevelijkheid een hèèl stuk verder komt. Ik weet dat je het allemaal niet wil horen. Maar luister eens. Het is allemaal vriendelijk bedoelt.
Jorine_Falco schreef:Vindt je het gek dat ik niet naar dit soort berichten luister?
Het ziet er veel minder gehaast uit dan eerst, en ik hoor regelmatig dat we alles op een heel net tempo doen.
En ik hoef geen nageeflijkpaard gelijkt door midel van kop in de krul, zo is zo vroeger al gereden [vastegebonden]. Dus bedankt voor je reactie's maar met dit soort reactie's doe ik inderdad niks. Maar die van de andere wel.
Danyla schreef:Oke, 1 ding he, NAGEEFELIJKHEID, is hèèl iets anders dan kop in de krul. Dit antwoord van jou bevestigd alleen maar wat ik al dacht. Ik wens je veel succes. Maar op deze manier van rijden is de rug van je paard bijzonder snel versleten.
saskiakefie schreef:[
op lange termijn kan het schadelijk zijn ja. Maar je kan beter rustig aan doen, en van voor naar achter rijden, dan gehaast met bijzets en dat soort dingen te gaan klooien. Manege paarden lopen ook zo, en daar is vaak ook niks mee aan de hand.
Danyla schreef:saskiakefie schreef:[
op lange termijn kan het schadelijk zijn ja. Maar je kan beter rustig aan doen, en van voor naar achter rijden, dan gehaast met bijzets en dat soort dingen te gaan klooien. Manege paarden lopen ook zo, en daar is vaak ook niks mee aan de hand.
Ho, wacht. Ik ben totaal geen fan van bijzets he. Manege paarden zijn ook vaak vroeg versleten. Niks mis mee, maar ik denk dat de dame in kwestie nog heel lang van haar paardje wil genieten. Vandaar de tip om het paard 'haar hand te laten volgen' om het dan maar iets anders te verwoorden.
Honesty schreef:Nageeflijkheid komt vanzelf wel, als de rest allemaal soepel(der) verloopt