zitake schreef:Ik zie ook duidelijk verbetering. Pony lijkt al losser, rond iets rond vanboven. Je zit lijkt me ook wel beter. volgens mij zitten jullie op de goeie weg. Wat crossmonster zegt is waar. Eerst moet je activiteit krijgen. zorg dat ze goed reageert op je beenhulpen. Tik is vooruit. Voor de rest, activiteit is nodig voor nageeflijkheid. zorg dat ze soepel wordt, blijf eraan werken. veel overgangen, grote wendingen/voltes,... Je pony zit nog wat vast in rug en achterhand. ik zou nog iets meer dat achterbeentje willen zien plooien. ze loopt wat stijf in het achterbeen en daardoor lijkt het denk ik alsof ze sterk op de voorhand valt. Ik zou nog niet te veel bezig zijn met bij elkaar rijden, is nu nog veel te vroeg. Maar haar eerst helemaal soepel en los. eens dat goed zit kun je een stapje verder gaan.
Verder wat ik dan weer niet eens ben met crossmonster, is dat een ander wel degelijk schuld kan hebben aan de manier waarop een pony loopt. Rijdt een persoon hem maanden aan een stuk met volle spanning, vast in de rug en kaak, .... dan zul je er niet zomaar even opspringen en alles volgens het plaatje doen. Ofwel is deze pony uit zn eigen zo stijf of zo gereden.
dankjewel