Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xXIris schreef:Als ik haar meer de ruimte geef, dan gaat ze erg hard, ze maakt er misbruik van,
Ruilen ??

rindin schreef:Hoi! Ten eerste; dit is de eerste mooie rijpaardtuiger die ik zie, wat een gaaf dier!
Prisca schreef:rindin schreef:Hoi! Ten eerste; dit is de eerste mooie rijpaardtuiger die ik zie, wat een gaaf dier!
Idd Super mooie merrie. Echt een manno super mooi. Wat is moeder kant ook tuiger?.Dit is het nieuwe type luxer en ronder. Heb je manno ook wel eens in het echt gezien?. Kan je zeggen AANRADER...blijft een top hengst.
rindin schreef:Zeker heb ik Manno in het echt gezien, zeer indrukwekkend. En ik wist al dat
ie erg mooie nakomelingen geeft! Veel voorop bij keuringen he?!
Maar dit is de eerste die ik onder het zadel zie en ik vind d'r fantastisch!
Als TS haar goed aan de hulpen kan rijden en een ontspannen proef kan
laten zien, gaat ze hele dikke punten scoren met dit dier!
). Ben ook wel benieuwd naar moederskant. Wanneer dat ook een tuiger is, zou ik haar direct naar de keuring doen!
) en dat is alleen maar fantastisch. Trek je alsjeblieft niets aan van dergelijke reacties, en ga vooral niet truttiger rijden!!!!
Aan ontspanning zonder impuls, aanleuning en tact heb je helemaal niets!) Vooral de tweede galopfoto is heel erg mooi. Super mooie sprong, en heel mooi in de aanleuning!
Aan je profielfoto's te zien hou je volgens mji je linker hand af en toe te veel vast. LouieDribbie schreef:Ik vind het er wat gespannen uit zien.
xXIris schreef:Als ik haar meer de ruimte geef, dan gaat ze erg hard, ze maakt er misbruik van,