Uk @ work na tips van bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lissisanne

Re: Uk @ work na tips van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:58

mischien zie ik het verkeert hoor (dan moet je het maar zeggen)
maar zit je nu steeds in de verkeerde galop?
verder trots op je pony zitten en je handen iets verder uit elkaar

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:59

haha nathalie Haha!

Nee hoor ik zit absoluut niet in de verkeerde galop, dat zit namelijk niet prettig Knipoog
Handen verder uit elkaar? Daar ben ik het absoluut niet mee eens eigenlijk.. Wel dat ik ze rechtop moet houden.

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:00

pas op dat je niet met je binnenhand tegen gaat werken. binnenhand naar voren! en kijk uit dat je niet te gespannen op je pony gaat zitten omdat je perfect wilt gaan zitten.
verder leuke combinatie.... Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:41

Is er dan níemand die even zegt wat een geweldige kwaliteit binnenbak foto's dit zijn? *Fotograaf voelt zich diep beledigd* Knipoog

Nee grapje, het gaat echt beter, zeker de galop wordt steeds beheerster! Denk dat ik nog wat meer goede gelop foto's hier heb op de comp, die komen er vast eer daags ook bij Knipoog.

Oh ja, moet ook nog iets zeggen als 'kritiek'. probeer hem tussendoor wat vaker naar het lang en laag te rijden wat aan het einde zo mooi lukte (die foto heb ik dus nog voor de anderen Tong uitsteken ), maar volgensmij probeer je dat al als het even wil!

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:47

Ik vind het er netjes uitzien, ik heb je vorige topic niet gezien maar ik vind dat dit best een prettig beeld geeft! En ik vind je niet te groot of te zwaar voor je pony,

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:54

Ik vind het er een stuk beter uit zien. Je houding is soms goed maar soms zit je te ver naar voren en dan weer naar achteren. Probeer wat meer aan je balans te werken. Misschien heb ik het mis, maar volgens mij ben je wel wat kilootjes kwijt. Als dat zo is, super!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 20:56

Nikka schreef:
Ik vind het er een stuk beter uit zien. Je houding is soms goed maar soms zit je te ver naar voren en dan weer naar achteren. Probeer wat meer aan je balans te werken. Misschien heb ik het mis, maar volgens mij ben je wel wat kilootjes kwijt. Als dat zo is, super!

Bedankt!

En ja dat klopt Bloos Ik doe althans heel hard mijn best Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:59

Hartstikke knap! Volgens mij wordt je rijbroek te groot Haha!
Bij foto 2 het neusje er nog iets eruit en dan zijn jullie helemaal goed.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:19

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel meer toe te voegen, maar wil toch wel even een compliment geven aan ruiter én fotograaf! Knipoog
Ik heb ook het idee dat Mick weer wat beter in zn vel zit, hij grijnst in ieder geval al minder als ik voorbij loop! Haha!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 06:45

Ik heb al meerdere topics van jullie gezien en zeker bij dit topic vraag ik me af:
Waarom ga je niet starten? Je hoeft niet elke week te rijden en jullie zijn een leuke combinatie Ja

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:01

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 07:35

Het ziet er al veel beter uit, en jullei zijn een leuke combi.
Probeer geen geld te zoeken in de bak en toch nog iets meer evenwicht te vinden in rechtop. Soms zit je iets tever achterover en soms lijk je nog een beetje voorover te kukelen.