Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben niet echt banger geworden ofzo door deze val, dus dat vind ik al een hele vooruitgang van mezelf.. maar bedankt voor alle nuttige tips. ik heb er echt wat aan!!! kensha schreef:Hier kan ik mee over praten![]()
Ik was zelf vrij bang met me 1e draaf lessen omdat ik nog niet vrij goed kon zit/staan in het draven en aangezien de instructeur dat wist heb ze vrij wel aantal gemene dingen met me uitgehaalt.[wel wat normaal is voor bij het rijden]
Maar dat was goed ook want toen was ik ook echt gedwongen om me angst te overwinnen en dat heb ik gedaan. Heb vrijwel geen angst meer tijdens het draven.
Ik was hartstikke lief voor je!!
aerdenhout1 schreef:kensha schreef:Hier kan ik mee over praten![]()
Ik was zelf vrij bang met me 1e draaf lessen omdat ik nog niet vrij goed kon zit/staan in het draven en aangezien de instructeur dat wist heb ze vrij wel aantal gemene dingen met me uitgehaalt.[wel wat normaal is voor bij het rijden]
Maar dat was goed ook want toen was ik ook echt gedwongen om me angst te overwinnen en dat heb ik gedaan. Heb vrijwel geen angst meer tijdens het draven.
Gemene dingen met je uitgehaald??Ik was hartstikke lief voor je!!
![]()
Wacht maar schurk tot je volgende les...ik zal je krijgen...dat word zonder beugels een 1/2 uur lang en dan lichtrijden...dijen heffen en ik weet er nog wel een paar te verzinnen. Moet je eens zien hoe gemeen ik echt ben!![]()
![]()
Oeis dat beloofd
Kensha
aerdenhout1 schreef:kensha schreef:Hier kan ik mee over praten![]()
Gemene dingen met je uitgehaald??Ik was hartstikke lief voor je!!
![]()
Wacht maar schurk tot je volgende les...ik zal je krijgen...dat word zonder beugels een 1/2 uur lang en dan lichtrijden...dijen heffen en ik weet er nog wel een paar te verzinnen. Moet je eens zien hoe gemeen ik echt ben!![]()
![]()