Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Nee, reken maar niet dat de dierenbescherming er iets aan doet. En toch de dierenbescherming bellen? Man man wat een rotmaatschappij! Ga zelf met die persoon in gesprek!
Maar nee hoor, groot verhaal op Bokt en de Dierenbescherming bellen, dat durft men wél.
chelly12 schreef:laat eens foto´s zien dan;)
sorry maar kan hier eigenlijk niets anders op zeggen
Ruiter wordt hier al zwart gemaakt door iemand die zelf niet op de ruiter durft af te stappen en te vragen waarom (!) de ruiter zo rijdt hier op bokt zonder dat ze zich zelf kan verdedigen en dan zou zo ook nog eens foto's moeten plaatsen.
) aira2005 schreef:En jij denkt dat dat helpt als je met die persoon in gesprek gaat??? Geloof me mensen die hoger rijden nemen niks aan van recreatieve ruiters dus doe alsjeblieft niet zo raar.
Als je ze op een normale manier aanspreekt krijg je nog antwoord ook
Moet je natuurlijk niet met een grote bek en allerlei beschuldigingen komen, of je nu GP rijdt, Z, B, of alleen thuis

.
Urielle schreef:aira2005 schreef:En jij denkt dat dat helpt als je met die persoon in gesprek gaat??? Geloof me mensen die hoger rijden nemen niks aan van recreatieve ruiters dus doe alsjeblieft niet zo raar.
Gek genoeg zijn sportruiters net mensenAls je ze op een normale manier aanspreekt krijg je nog antwoord ook
Moet je natuurlijk niet met een grote bek en allerlei beschuldigingen komen, of je nu GP rijdt, Z, B, of alleen thuis

TS zegt zelf dat paard er ontzettend goed uit ziet en goed staat. Dus dan kunnen ze niets ondernemen.
Als dat niet werkt, dan kun je altijd nog verder actie ondernemen. Maar zolang het paard er goed uit ziet en goed staat, zal de DB niets doen dus daarheen bellen heeft geen zin.
We hebben het inderdaad over dezelfde persoon
Ik heb geen melding gemaakt bij het KNHS maar haar mede stalgenootjes wel.
Dat paard is geestelijk helemaal dood. Ik kan het niet anders zeggen..... Guess1 schreef:Ik heb geen melding gemaakt bij het KNHS maar haar mede stalgenootjes wel.
waard, melding doen bij de KNHS, voorzitter rijvereniging aanspreken en noem maar op.... voor de persoon zelf er ooit over gesproken is geweest!

Jammer dat je zo snel conclusies trekt. Ik denk dat iedereen snapt dat snijwonden en bloed in de mond not done zijn. Zelfs bij de ruiter moet er dan toch een lichtje gaan branden.
Anoeska schreef:Dus dan maar achter haar rug om over haar praten op internet?
Ik vind het gewoon not done om over iemand zo'n negatief bericht te plaatsen, wanneer zij zich niet kan verdedigen. Als je dapper genoeg bent om er wat van te vinden, dan zal je op haar af moeten stappen, en dat zeggen.
Don_Marcello schreef:Dus als het over een duitse amazone gaat mogen we wel oordelen, maar in dit geval niet?
.Don_Marcello schreef:Dus als het over een duitse amazone gaat mogen we wel oordelen, maar in dit geval niet?
Guess1 schreef:Hoi HeartsWe hebben het inderdaad over dezelfde persoon
Ik heb geen melding gemaakt bij het KNHS maar haar mede stalgenootjes wel.
Dat paard is geestelijk helemaal dood. Ik kan het niet anders zeggen.....