Let er inderdaad wel op dat je rechtop blijft zitten ziet er inderdaad soms iets uitgezakt uit en volgensmij mag die ook iets hoger lopen! en soms meer naar voren kijken! Maar echt een géweldig paardje!
ga zo door & succes verder (A) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga zo door & succes verder (A) Jeaulijn schreef:Hoelang ben je eigenlijk? Ik had niet verwacht dat je paard 178 was..

Ben van plan om in januari te starten in de B als het zo doorgaat als het nu gaat. Patriciavt schreef:Dat klopt helemaal Katja
Het grootste punt waarom mijn onderbeen niet stil wil, is omdat mijn laarzen een heel eind te groot zijn. Ik kocht ze toen ik nog zo'n 20 kg zwaarder was
Mijn instructrice heeft mij nu aangeraden halve zooltjes voor de achterkant aan te schaffen waardoor mijn enkel niet meer los in mijn laars hangt
Oplossing is nieuwe laarzen maar daar moet wel even voor worden gespaard
( heb hetzelfde en nog wel meer zitproblemen )garny95 schreef:ik vind dat je nieuwe laarzen verdient als je 20 kg kwijt bent![]()
mooie plaatjes, ik vind het een mooi paard, ga zo lekker door en ik denk als je niet meer naar je paard kijkt maar naar waar je naar toe wil dat je meteen goed zit( heb hetzelfde en nog wel meer zitproblemen )
edit: gesonjabakkerd ?

)