Valiant (Democraat) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiavida

Re: Valiant (Democraat) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:13

Super leuk paardje & super leuke combinatie. Haha!
Let er inderdaad wel op dat je rechtop blijft zitten ziet er inderdaad soms iets uitgezakt uit en volgensmij mag die ook iets hoger lopen! en soms meer naar voren kijken! Maar echt een géweldig paardje! Haha! ga zo door & succes verder (A)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 20:53

Jeaulijn schreef:
Hoelang ben je eigenlijk? Ik had niet verwacht dat je paard 178 was.. Lachen

Ik ben 1.82m Haha!

@Luigi: We willen eerst dat hij fijn nageeflijk loopt in de lage lijnen. Vanuit daar pak ik hem kleine stukjes op. Het heeft naar mijn idee geen zin om hem hogerop te pakken als hij niet fijn door de kaken heen wil. Bovendien hebben we nog niet eens nooit een B proef gereden dus zie ik ook niet in waarom die nu al echt hogerop zou moeten lopen. Hij mag wel nog wat meer bij elkaar en daar ben ik nu druk mee bezig in mijn lessen Lachen Ben van plan om in januari te starten in de B als het zo doorgaat als het nu gaat.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:58

Patriciavt schreef:
Dat klopt helemaal Katja Bloos
Het grootste punt waarom mijn onderbeen niet stil wil, is omdat mijn laarzen een heel eind te groot zijn. Ik kocht ze toen ik nog zo'n 20 kg zwaarder was Nagelbijten / Gniffelen
Mijn instructrice heeft mij nu aangeraden halve zooltjes voor de achterkant aan te schaffen waardoor mijn enkel niet meer los in mijn laars hangt Bloos
Oplossing is nieuwe laarzen maar daar moet wel even voor worden gespaard Tong uitsteken

ik vind dat je nieuwe laarzen verdient als je 20 kg kwijt bent Haha!
mooie plaatjes, ik vind het een mooi paard, ga zo lekker door en ik denk als je niet meer naar je paard kijkt maar naar waar je naar toe wil dat je meteen goed zit Haha! ( heb hetzelfde en nog wel meer zitproblemen )

edit: gesonjabakkerd ?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 21:03

garny95 schreef:
ik vind dat je nieuwe laarzen verdient als je 20 kg kwijt bent Haha!
mooie plaatjes, ik vind het een mooi paard, ga zo lekker door en ik denk als je niet meer naar je paard kijkt maar naar waar je naar toe wil dat je meteen goed zit Haha! ( heb hetzelfde en nog wel meer zitproblemen )

edit: gesonjabakkerd ?

Nee, Sonja Bakker begint de week op maandag met Bloemkool Misselijk
Toen had ze het bij mij al helemaal gedaan Nagelbijten / Gniffelen
Ben gewoon heel bewust op mijn eten gaan letten en dat werkte Haha!
Na ongeveer een week heb je niet eens meer behoefte aan zoete dingen Lachen

Maar.. ik heb net een nieuw zadel aangeschaft, dus de laarzen moeten helaas even wachten Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga in nov. een lang weekend naar het strand met mijn paard en dat wil ik liever niet met mijn mooie bruine dressuurzadel, dus een VZH erbij gekocht (ook handig voor springen, vinden we ook leuk Haha! )

Bedankt voor je compliment Lachen

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:54

Ziet er goed uit Tries! Vind jullie een leuke combi! Alleen, ga eens op je kont zitten meis.. En Trots over dat grote hoofd van Val heen kijken!