Solide weer een keer aan het werk, dressuur en 1 sprongetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adriana

Re: Solide weer een keer aan het werk, dressuur en 1 sprongetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:44

Marliesje schreef:
Wat heerlijk om d'r weer geschoren te zien, knappe kale Solide.
Kan wel advies geven, maar volgens mij is het veel belangrijker dat jullie nu genieten en dat eerst jouw rug weer in orde komt. Dan kun je weer lekker doorpakken. Nu is er niks mis met wat laag rijden voor haar.

Hopelijk komt er nu snel vooruitgang met je rug, altijd maar met pijn lopen kan niet fijn zijn. Ach gut

Helemaal mee eens!

Jullie genieten tenminste! Super meid!!!

Toevallig zag ik de naam van het topic op de voorpagina Bloos

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:51

ziet er netjes uit, maar je paard zou wat kunnen afvallen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 01:59

Als je niet lekker kunt zitten vanwege je rug kun je ook niet lekker rijden. Dat heeft (voor zo ver mijn eigen ervaring met rugpijn en paardrijden) dan ook invloed op het actief maken en het bij elkaar houden van als je lichaamsdelen. Het kan heel erg vermoeiend en zwaar zijn om steeds maar die achterhand te activeren als je zelf niet lekker zit vanwege je rug. Hopelijk gaat het dan ook snel een stukje beter met je! Ach gut

En inderdaad een prachtig geschoren velletje, een hele mooie kleur! Lachen

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 19:15

Zo mijn pc is een weekje kapot geweest, leuk om toch nog te lezen dat er mensen op mijn topic hebben gereageerd. *LOL*

Zoepahhpaula, een krachtpatsertje kan ze inderdaad wel zijn. Maar toch mag ze wat meer spieren kweken.

Kisjuh, ik ben een dweil in springen Nagelbijten / Gniffelen en met dressuurzadel werkt het ook niet zo heel erg. Misschien ooit eens (als mijn rug beter is) springlesjes en dan met mijn veelzijdigheidszadel, zit wat beter in de sprong Nagelbijten / Gniffelen Maar bedankt voor je tip.

Classic_life, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen dat ze nu redelijk netjes is. Maar het kan beter. Denk ook dat het beter wordt als er nog wat meer spier op komt.

Mireille, je hebt wel gelijk hoor (sterker nog, ik heb deze week mijn kont kapot gereden omdat ik blijkbaar heel anders ging zitten om mijn rug wat te ontlasten Bloos ) Vrijdag door de MRI en 10 november hoop ik dat ze me kunnen vertellen hoe ik geholpen kan worden.

angelalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:55

handen dichter bij elkaar.
en
je schouders meer na achteren.