Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liselot11 schreef:Ziet er keurig uit, mooi ontspannen beeld en lekker aan het rijden.
Het enigste wat ik wil opmerken, is dat je een iets constantere houding mag aannemen, soms zit je voorover, dan weer achterover. Maar zoals je zelf al zegt train je daar op.
Jammer dat Maiko niet meer hoger kan komen, hij heeft toch wel hoger gelopen? Ik dacht trouwens dat je in het ZZ-Zwaar voortaan ook op trens mag rijden?
simmietje schreef:ik had 200 en 216 punten beetje overdreven veel die 216 maar goed zo zie je maar blijft een jury sport.... de ene keer krijg je te weinig en de volgende keer te veel...
simmietje schreef:je had toen eigenlijk ook gewoon moeten mee rijden dan had je zo twee winstpunten gehad...
hij zat echt ruim tien punten hoger als de eerste jury....
zo krijg je dat mensen het niet meer kunnen volgen (A)
daffodil schreef:Hij heeft toch een afwijking in zijn hals? VInd je het dan wel reeel om hem zo te rijden dat ie dat stuk behoorlijk belast? Kan me zo voorstellen dat dat voor een paard niet echt prettig is namelijk.
Vind het beeld er erg wisselend uitzien op de foto's. Voor je paard wellicht ook wat verwarrend rijden zo, loeilaag en dan de proef in en hup hoog ingesteld.
peetje82 schreef:ik vind niet dat je aan de beelden kan zien of eht paard last heeft om in deze houding te lopen. Paard heeft zo te zien best plezier in zn werk!
niet echt heel eerlijk om daar zo over te oordelen!
Verder vind ik het wel een fijne manier om zo je paard los te werken!En ik zie daar persoonlijk ook geen probleem in!
Zie dit liever dan dat ze van de eerste pas de kop omhoog rijden!![]()
fijn dat je paard het weer doet iig, veel succes!!!
peetje82 schreef:ik vind niet dat je aan de beelden kan zien of eht paard last heeft om in deze houding te lopen. Paard heeft zo te zien best plezier in zn werk!
Verder vind ik het wel een fijne manier om zo je paard los te werken!En ik zie daar persoonlijk ook geen probleem in!
daffodil schreef:Hij heeft toch een afwijking in zijn hals? VInd je het dan wel reeel om hem zo te rijden dat ie dat stuk behoorlijk belast? Kan me zo voorstellen dat dat voor een paard niet echt prettig is namelijk.
Vind het beeld er erg wisselend uitzien op de foto's. Voor je paard wellicht ook wat verwarrend rijden zo, loeilaag en dan de proef in en hup hoog ingesteld.
. Door lang en laag, VWNW, los te rijden komt de rug lekker los, zodat je via die ontspanning door kan werken naar inspanning en hoger kan instellen. Stuk beter dan al die ruiters die hun paard zo uit de trailer met de kop erop rijden. marlina schreef:peetje82 schreef:ik vind niet dat je aan de beelden kan zien of eht paard last heeft om in deze houding te lopen. Paard heeft zo te zien best plezier in zn werk!
uh, ff tussendoor, je zult vast een geweldig veulen hebben met zo'n afstamming, ben erg benieuwd, duurt nog wel een tijdje maar het resultaat hoop ik op bokt tzt te kunnen aanschouwen
Anoeska schreef:Heb je nu echt kritiek op een paard lang en laag losrijden? Wat raar! Lijkt mij juist goed om een paard op verschillende manieren te kunnen instellen. Vind het echt een vage opmerking. Door lang en laag, VWNW, los te rijden komt de rug lekker los, zodat je via die ontspanning door kan werken naar inspanning en hoger kan instellen. Stuk beter dan al die ruiters die hun paard zo uit de trailer met de kop erop rijden.
! Succes nog verder
josie schreef:Ik denk dat het nodige wel gezegt is, vind het erg fijn om te zien dat niet iedereen vanaf Z1 er maar gelijk een stang en trens in hangt.
!

VeryWell schreef:Wat fijn om te zien dat je weer lekker met Maiko aan het rijden bent!
Hoe is het met je andere topper?

sylromans schreef:ziet er goed uit hoor cleo![]()
(als hij het echt niet meer kan laat hij zich echt niet zo bewerken..)
CarolineP schreef:josie schreef:Ik denk dat het nodige wel gezegt is, vind het erg fijn om te zien dat niet iedereen vanaf Z1 er maar gelijk een stang en trens in hangt.
!
Er is niets mis met S&T als je ermee om kan gaan
Fijn Cleo, dat het met Maiko weer zo goed gaat.