Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik probeer je tips te geven, vat het niet te negatief op! Verder loopt hij er lekker bij voor zo'n jong paard!

), en hij niet kan zakken al zou hij het willen. Nodig hem er wat meer toe uit.
had ik zelf helemaal niet in de gaten..Leentje_ schreef:bedankt voor de reactie's
goed dat je het zegt van mijn dekjehad ik zelf helemaal niet in de gaten..
en dat zaken tja dat komt wel waarom ik hem niet liet zakken: het veulen stond in de stal te hinniken toen ik aan het galoperen was en toen heeft hij er enkele bokjes uitgegooid aangezien dit niet prettig was voor mijn rug wou ik dit vermijden en had ik als hij ging zakken al snel het gevoel dat hij zijn rug ging bollen en bokken..
Probeer er idd wat vertrouwen bij te hebben, al is het maar korte stukjes.
)

Alleen zorg dat je in galop ook zo mooi recht blijft zitten hea,, dan ga je een beetje naar voren hangen
Heerlijk Cobje.

we proberen en we gaan ook vooruit 
en dan bedoel ik meestal maar 1x per week 20minuten
ik merk zelf wel dat als ik vaker werk met hem het beter gaat maar goed.. 
het was gewoon de eerste x dat hij mijn natuurhindernis mocht nemen
)
Je neemt hem al veel meer op vanvoor dan anders. Maar het totaalplaatje vind ik niet verkeerd hoor
)
Het is ondertussen al heel veel verbeterd, maar moet er toch nog wel een beetje op letten.. Dus dat vraagt veel tijd, en vooral ook consequentie 

enja ik was niet meer ontspannen toen
) 
.
. XxSultanxX schreef:ziet er goed uit ! je moet alleen je handen wat meer dragen
Over je rug weet ik, zeg ik ook niks over, maar je moet je handjes netjes rechtop proberen te houden, ookal ben je geen dressuur/wedstrijd ruiter

maar bedankt voor je tips kan ik erg veel mee 
jij hebt ook een hele mooie pony zeg
bedankt voor je tip ga ik zeker eens proberen
lang en laag kan hij maar laag en rond niet ik ga eens proberen wat jij zegt