Vajnic (v. Weltino) @ training (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vajnic (v. Weltino) @ training (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:17

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Tiestoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:51

Ziet er erg goed uit! Ik vind jullie elke keer weer een vooruitgang. Probeer alleen soms wel je schouders mooi terug te houden en niet een beetje in elkaar gezakt te gaan zitten ( het is niet heel erg ofzo maar op sommige foto's zit je net iets in elkaar gezakt en dat is jammer) Verder erg goed! ga zo door!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:05

Ik vind ook dat je stuk verbeterd bent inderdaad. Paard is meer gaan sluiten en word ook ronder in bovenlijn waardoor de rug lekker los komt. Soms zou ik nog net iets meer lengte in hals willen zien, dan komt dat voorbeentje denk ik ook nog wat meer naar voren, maar je bent echt op goeie weg. Knap staaltje werk in korte tijd! Knap van je hoor echt waar. Vind de lengtebuiging in sb op 2e foto goed eruit komen. Eerst foto zoals je zelf al zei kan ik niet goed zien, maar dat kan ook verkeerde opname zijn. Ga vooral zo door. Ik vind je houding ook wat bent gaan verbeteren, maar dat komt natuurlijk ook omdat je paardbeter op gaat pakken, dan kun je zelf ook rustiger en meer gaan zitten.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:08

Wat een gigantisch gaaf paard met een geweldig beengebruik!!

Vind het mooie plaatjes om te zien, krijg ik het idee dat ti op links wat sterker is dan op rechts, klopt dat?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 19:05

Ja, staat ook in de openingspost en is in meerdere antwoorden van mij ook al terug te vinden... Lachen

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:39

Mooi paard!!! Vingers aflikken wat een reus seg:P en idd je rijd goed en het ziet er wel wat uit als Z

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 20:56

Nou voor de Z wil ik 'm nog wel beter hebben dan dit hoor Knipoog

Ik heb mijn bontje eronder vandaan gehaald, thanks voor de tip. Zit inderdaad langer daardoor en dat lijkt goed uit te pakken.

Verder heb ik zijn bit nagekeken maar da's allemaal prima. Door de post van Bibi realiseerde ik me dat ik zijn stap de laatste tijd een beetje heb laten liggen. Heb wel gezorgd dat hij daarin fijn los is, maar tempo- en halscontrole moest beter. Daar ben ik zojuist ook weer mee bezig geweest. Hij was niet voldoende aan mijn been en ik kon niet genoeg schakelen, dus dat heb ik weer even op de goede rails gezet. Hij was fijner in draf (hij probeerde de laatste tijd iedere keer korter te worden in zijn hals) maar nu kon ik hem weer fijn op druk én lengte rijden. In galop (vooral links) heb ik erop gelet dat ik mijn binnenhand los liet. Dat was wel even een probleempje, vooral voor hem als voor mij. Ik moet hem nog wat ondersteunen maar ik heb hem even laten vallen vandaag Schijnheilig

Al met al heb ik erg fijn getraind met deze tips. Hopelijk kunnen we dat volhouden en kan ik jullie binnenkort nog fijnere plaatjes laten zien, wie weet Knipoog

Sarah001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 10:38

Het zit er super uit! Je vraagt duidelijk van hem wat je wilt en bent hier heel correct in maar het is toch heel ontspannen!
probeer van nog ietsje meer je bekken te gebruiken, dat zal helpen bij je galop "problemen", hoewel de echte problemen hier ver te zoeken zijn bij jullie. doe zo verder!