[nieuwe combi] Marieke & Jessika @ dressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [nieuwe combi] Marieke & Jessika @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:16

Vooral op de laatste foto is het goed te zien, daar zou je zo zou een hand tussen de kussens en de rug kunnen schuiven.

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:57

@ Lia_ ; dat lijkt zo, als je goed kijkt zie je dat jessika haar rug gebolt heeft. Het zadel sluit hier dus gewoon goed aan. Het beeld kan wel zo lijken doordat het dekje zo raar ligt maar dit komt dus door die enorme buik waardoor het dekje apart komt te liggen. Nogmaals, het zadel ligt echt gewoon goed en vast op haar rug.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:02

leuke haf ziet er al best goed uit jullie komen er wel hoor. ik denk alleen dat wanneer je je haf op een vlakke en minder zware bak rijd ze nog beter eruit komt. ze lijkt er zo doorheen te ploegen. probeer eens in het voorjaar of wanneer er nog droge dagen zijn????(heb ik wel zo me twijfels over haha) om met haar op t gras te rijden.

succes

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:01

@ diesel83: met droog weer is dE bak alleen maar zwaarder en muller Knipoog maar toevallig hebben we net een mooie grote en vlakkere bak kunnen regelen uit de buurt dus daar zullen we voortaan veel rijden Lachen

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:32

ohh dat is dan super. ik ben benieuwd naar foto's over een paar maanden als jullie weer wat verder zijn.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 09:47

die zullen ook zeker komen Lachen hopelijk met een atletischer figuur Clown

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 13:13

Super gave haf zeg, ben stiekum wel een beetje jaloers! Bloos

Vind jullie een leuke combi om te zien, er is al veel advies geweest wat mij wel erg opvalt is je bovenbeen, probeer deze wat langer te maken en naar beneden te richten.
Nu 'trek' je deze wat op wat een gespannen beeld opleverd en je onderbeen en voet ook onnodig optild.
Mijn advies bekken wat meer naar voren kantelen en je bovenbeen meer naar beneden laten hangen of wijzen net hoe je het wilt noemen, daardoor krijg je een losser bekken en een mooie rechte lijn je onderlijf.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 20:50

@ cissie: bedankt voor je reactie! Haha! jou Haf mag er zeker ook wezen hoor Lachen
Wat je zegt komt me echt ontzettend bekend voor: ik heb regelmatig momenten dat ik aan mijn beenhouding denk en dan is mijn reactie ook: ontspannen van mijn bovenbeen en deze gewoon laten af hangen. Ik ben hier dus ook mee bezig alleen is het echt een kwestie van er telkens aan denken Bloos

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:48

lachen, ik zag in dat Apeldoornse topic wel ene marieke, maar geen idee wie het is. Kherkende jessika ook niet van het plaatje. Zit ik in dit topic te kijken. dacht ik, verrek, dat is onze bak... en dat is jessika van bea, en toen vielen de kwartjes. Dat ging met zo'n knal dat je het misschien wel hebt gehoord, hahaha
leuke foto's hoor! Tis zo'n tof dier en rijdt zo lekker! succes met haar verder!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 18:51

Haha! ja, ik rij sinds kort op Jess Lachen en ik moet zeggen, het gaat echt super. Ze is zo fijn te rijden, de basis is prima en daardoor kan ik haar echt lekker aan het werk zetten. We moeten een keer met z'n 3'en het bos in..jij, Deniece en ik Lachen

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:52

ohwww, prima, gesellieeeeeee, kheb ook wel eens op jessika gereden, 1x maar was echt genieten! geweldig dier!

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 16:24

Leuke combi. het zal zeker goed gaan Haha!