mirjamalvaro schreef:Kit_for_ever schreef:Ik sluit me aan bij Storm.
Wat korte stukjes wat ronder instellen geeft niks, maar probeer zijn hals daarna lekker uit te leggen naar voren. Grote kans dat hij dan wat meer ruimte zal krijgen in het draven. In het begin zal hij er snel weer tegenin komen, maar houd dan weer iets tegen en leg opnieuw die hals uit. Fijn beestje verder, succes!
Het si eerder andersom
Ik ben de hele tijd bezig hem op lengte te krijgen en hij gaat automatisch bovenin opgekropt lopen![]()
(hij is ook met strakke slof ingereden helaas, dus misschien komt het ook wel daar door)
Ik zie op je filmpjes toch echt een ander beeld en geen moment van een hand die een keer toesteekt om te kijken of hij wil volgen naar lengte en neerwaarts. De passen van je paard lijken wel op die van een pony, zo snel en kort zijn ze. Probeer...ook al verlies je in het begin af en toe de aanleuning...om hem naar je hand toe te krijgen. Dit paard moet lengte DURVEN nemen! Moeilijk hoor, ik weet het, zeker als de slof er aan heeft gehangen in het begin. Zonde, zonde en nog eens zonde!!! Het is een plaatje van een paard en met de juiste instructie gaat het ook vast goed komen! Maar dit paard moet eerst weer durven zakken in de hals en over de rug durven lopen...lukt dat je...dan heb je denk ik een topper onder je kont!!!

)